۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۵۵
ال جي درCES 2012

رونمايي از سري جديد مانيتورهاي IPS

ایتنا- مانیتورهای IPS جدید LG ،دید بصری سه بعدی کامل و همه جانبه‌ای را با ارائه رزولوشن بالاتر و زاویه دید عریض‌تر در اختیار کاربران قرار می‌دهند.


به گزارش ایتنا شرکت ال جی اعلام کرد که در جریان نمایشگاه ماه آینده CES ۲۰۱۲ در شهر لاس‌وگاس آمریکا سری جدید مانیتورهای IPS خود از جمله DM۹۲، DM۸۲، DM۵۲ و همچنین مانیتور سه بعدی D۴۳ را در معرض دید علاقمندان قرار خواهد داد.

کارشناسان این شرکت معتقدند مانیتورهای IPS جدید دید بصری سه بعدی کامل و همه جانبه‌ای را با ارائه رزولوشن بالاتر و زاویه دید عریض‌تر در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

سری DM۹۲:
این سری از مانیتورهای IPS، لبه باریک و صفحه ای سینمایی دارند که بر روی پایه‌ای رنگی قرار گرفته است؛ ظرافت این لبه باریک و زیبای یک میلی‌متری به گونه‌ای است که مانیتورهای سری DM۹۲ بدون قاب حاشیه به نظر می‌رسند. با استفاده از این مانیتورهای ۲۷ اینچی کاربران می‌توانند به فایل‌های سیستم خود دسترسی داشته، بازی کرده و یا کانال‌های تلویزیونی مورد علاقه خود را تماشا نمایند و در عین حال از بهترین محتوای سه بعدی نیز لذت ببرند. ال‌جی معتقد است که سری DM۹۲ در مقایسه با سایر نمایشگرهای موجود در بازار، این برتری را دارد که قادر است به تصاویر عمق بیشتر، طیف رنگی پایدارتر و وضوح بالاتر ببخشد.

سری DM۸۲:
این سری از مانیتورها به داشتن طراحی شیک و افسانه‌ای معروف هستند و از استندی با رنگ مشکی متالیک بهره می‌برند که توسط یک پایه ظریف پشتیبانی می‌شود. مانیتورهای سری DM۸۲ بیست و سه اینچ بوده و ال‌جی اعتقاد دارد که کیفیت نمایش سه بعدی با آنها به دلیل داشتن درجه رنگی فوق‌العاده و قابلیت ارائه تصویر با هر زاویه دید، بسیار عالی است. این محصول دارای اسپیکرهای هفت واتی جداگانه‌ای است که از نقطه نظر صوتی نیز توانسته تصاویر زیبای مانیتورها را همراهی کرده و سبب شود تا این سری از مانیتورها به عنوان یک سرگرمی کامل و محوری عمل کنند.

سری DM۵۲:
این سری که در دو سایز ۲۳ و ۲۷ اینچ به بازار خواهند آمد، دارای اتصالات HDMI و USB بوده و می‌تواند محتوای سه بعدی را با سایر تجهیزات قابل حمل به اشتراک بگذارد. مانیتورهای سری DM۵۲ همچنین کلیه قابلیت‌های سه بعدی را دارا خواهند بود.

مانیتور سه بعدی مدل D۴۳:
ال‌جی معتقد است که این مانیتور برای تصاویر سه بعدی ساخته شده و می‌تواند پذیرای هر نوع تکنولوژی نظیر توانایی تبدیل تصاویر دو بعدی به سه بعدی بدون نصب هرگونه نرم افزار، پخش تصاویر بسیار شفاف سه بعدی با دارا بودن تکنولوژی SUPER Resolution و همچنین خلق رنگ‌های زنده با استفاده از حالت ۳D effect باشد. این مانیتور همچنین مجهز به یک hot key اختصاصی است که به کاربر اجازه می‌دهد عمق تصاویر سه بعدی را تنظیم و کنترل نماید.

کلیه مانیتورهای یاد شده به شکل رسمی در نمایشگاه CES ۲۰۱۲ در کمتر از دو هفته دیگر رونمایی شده و از ماه فوریه در بازار عرضه خواهند شد.
کد مطلب: 20638
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام