۰
plusresetminus
جمعه ۲ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۴۸

مایکروسافت در نمایشگاه CES 2012 شرکت نمی‌کند

ایتنا – این نمایشگاه پرمخاطب از بیستم تا بیست و سوم دی ماه سال جاری در شهر لاس وگاس برگزار خواهد شد.


نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی موسوم به سی‌ای‌اس (CES) که همه ساله در لاس وگاس آمریکا برگزار می‌شود، یکی از مهم‌ترین رویدادها و نمایشگاه‌های ابزار الکترونیکی و دیجیتالی در دنیا است و هر سال نگاه میلیون‌ها کارشناس و علاقه‌مند صنعت الکترونیک و IT را به خود جلب می‌کند.

این نمایشگاه با بیش از ۴۰ سال سابقه، محلی برای ارائه محصولات غول‌های دیجیتال و معرفی جدیدترین فناوری‌ها و خدمات در ابتدای سال نو میلادی است.

به گزارش ایتنا به نقل از واشنگتن پست، مایکروسافت امسال در نمایشگاه سی‌ای‌اس شرکت نمی‌کند.

غول نرم‌افزاری در خصوص دلیل اتخاذ چنین تصمیمی گفته است: این نمایشگاه دیگر نیازهای ما را برآورده نمی‌سازد و زمان‌بندی آن نیز به گونه‌ای است که بعضاً با زمان عرضه محصولات ما هماهنگی ندارد.

سال گذشته شرکت اپل نیز یکی از بزرگ‌ترین غائبان CES ۲۰۱۱ به شمار می‌رفت.

این در حالی است که سی‌ای‌اس مکانی برای نمایش جدیدترین فناوری‌ها و خدمات روز جهان در حوزه فناوری اطلاعات، صنعت الکترونیک و مخابرات به شمار می‌رود و به همین دلیل شرکت‌های فعال در این حوزه می‌کوشند در نمایشگاه حضور داشته و تولیدات جدید خود را در معرض دید همگان قرار دهند.

از سوی دیگر به نظر می‌رسد نمایشگاه سی‌ای‌اس تنها مکان برای عرضه فناوری‌ها و گجت‌های نوین به شمار نمی‌رود، چرا که برخی شرکت‌های مطرح فناوری اطلاعات از قبیل اپل، مایکروسافت و آمازون نمایشگاه‌های مخصوص خود را برگزار می‌کنند و در آنها جدیدترین تولیدات را به نمایش می‌گذارند.

Rob Enderle یک تحلیلگر و کارشناس حوزه فناوری اطلاعات می‌گوید: شرکت‌ها می‌دانند که خودشان قادر به برگزاری نمایشگاه‌های خاص خود هستند و به همین دلیل مایل نیستند تحت‌الشعاع نمایشگاه سی‌ای‌اس و برنامه زمان بندی شده آن قرار گیرند.

نمایشگاه CES ۲۰۱۲ از دهم تا سیزدهم ژانویه ۲۰۱۲ (بیستم تا بیست و سوم دی ۱۳۹۰) در شهر لاس وگاس برگزار خواهد شد.

سایت خبری – تحلیلی ایتنا همچون سال گذشته قصد دارد با راه‌اندازی بخش ویژه‌ای، اخبار و نوآوری‌های ارائه شده در این نمایشگاه پرمخاطب را پوشش دهد.
 
کد مطلب: 20538
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام