۱
۰
plusresetminus
جمعه ۱۸ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۹:۲۲

تازه‌های آریانیک در الکامپ رونمایی می‌شود

ایتنا - این شرکت نخستین پورتال جاوای ملی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب به طور عملیاتی نصب و راه‌اندازی شده را در این رویداد بزرگ نمایشگاهی معرفی می‌کند.



آریانیک که بر اساس آمار سایت webhosting.info آمریکا، جزو ۱۰ شرکت برتر میزبانی وب ایران است در الکامپ هفدهم، کنسول مدیریت آفلاین پورتال،‌ کنترل پنل مخصوص موبایل و خروجی پورتال کیوسک اطلاع‌رسانی خود را به معرض نمایش می‌گذارد.

به گزارش ایتنا HighPortal Admin Console نخستین و تنها برنامه مدیریت آفلاین پورتال است که به صورت windows application توسط تیم فنی آریانیک طراحی شده و قابلیت نصب روی کامپیوتر مدیران پورتال را دارد.

دومین محصول مرتبط با پورتال که توسط آریانیک در نمایشگاه الکامپ معرفی می‌شود کنترل پنل مخصوص موبایل است که با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید توسط موبایل خود عکس بگیرید و همان زمان آن را با موبایل در قالب خبر، عکس و یا گزارش تصویری به وب‌سایت ارسال کنید.

همچنین این شرکت نخستین پورتال جاوای ملی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب به طور عملیاتی نصب و راه‌اندازی شده را در این رویداد بزرگ نمایشگاهی معرفی می‌کند.
 
کد مطلب: 20402
نام شما
آدرس ايميل شما


ناشناس
feedback
Iran, Islamic Republic of
نقد و بررسی محصولات آریانیک را در این لینک مطالعه کردم
متاسفانه این شرکت استاندارد های لازم پورتال را ندارد
http://www.webhostingtalk.ir/showthread.php?t=144027
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام