۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۲۸

راهکارهای جدید hp در حوزه پردازش ابری

ايتنا - ارائه این خدمات جدید و همچنین فراهم کردن سرویس‌های مورد نیاز برای طی این سیر تکامل، نقطه اوج تجربه hp در ارائه راهکارهای فناوری‌های نوآورانه است.



شرکت hp راهکارهای پردازش ابری جدیدی ارائه کرده است که به منظور ارتقاء پیاده‌سازی ابرهای اینترنتی خصوصی، عمومی و ترکیبی برای سازمان‌ها، تأمین‌کنندگان خدمات و دولت‌ها طراحی شده است.

به گزارش ایتنا از همكاران سيستم ایاد شهابی، مدیرعامل hp در خاورمیانه می‌گوید: مشتریان به دنبال شناخت، برنامه‌ریزی، ساخت و منبعی برای رایانش ابری هستند تا بتوانند خطرات را کاهش داده و به حفظ کنترل و تضمین امنیت بپردازند.
وی همچنین اضافه می‌کند: ارائه این خدمات جدید و همچنین فراهم کردن سرویس‌های مورد نیاز برای طی این سیر تکامل، نقطه اوج تجربه hp در ارائه راهکارهای فناوری‌های نوآورانه است.

برای مدل ترکیبی ابر، hp در حال گسترش اکوسیستم ابر خود با شرکای جدید و ارایه برنامه‌‌هایی از جمله ادغام CloudSystem جدید خود با راهکارهای آلکاتل-لوسنت است.
این برنامه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به ارایه دهندگان خدمات ارتباطی امکان می‌دهد سرویس‌های ابری را با استفاده از شبکه‌های مخابراتی بزرگ و فناوری اطلاعات عرضه کنند.

hp همچنین برنامه جدید CloudAgile را معرفی کرده که امکان دستیابی به فروش‌های گسترده، خدمات بهبود یافته و چرخه پر سرعت فروش را از طریق دسترسی به نیروی فروش جهانی hp برای ارائه دهندگان خدمات فراهم می‌سازد.

خدمات مبتنی بر ابر سازمانی hp برای توزیع خودکار برنامه‌های کاربردی در سراسر سرورهای چندگانه طراحی شده تا بدین ترتیب سطح عملکرد برنامه‌های کاربردی را بهبود بخشد.

مشتریان هم اکنون می‌توانند با استفاده از گزینه‌های پشتیبانی و ذخیره‌سازی جدید، سطح حفاظت از داده‌ها را بهبود بخشند و همچنین شبکه‌های محلی مجازی را در محیط مبتنی بر ابر خود مدیریت کنند.
 
کد مطلب: 20388
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام