۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۶

گوشی NITRO HD ال‌جی ارائه دهنده اولین تصویر كامل HD بر روی اپراتور AT&T

ايتنا - گوشی NITRO HD ال جی به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی تصاویر را با قابلیت HD مشاهده نموده، خلق نمائید و به اشتراک گذارید.


گوشی Nitro HD ال جی
گوشی NITRO HD ال جی دارای یک صفحه نمایش ۴.۵ اینچی AH-IPS با وضوح کاملا" HD می‌باشد که برای اولین بار دارای استاندارد جدیدی در گوشی‌های هوشمند است.
NITRO HD ال جی به یک پردازنده دوهسته‌ای ۱.۵ گیگا هرتزی مجهز بوده که از اپراتور AT&T با شبکه ۴G LTE پشتیبانی می‌نماید.

به گزارش ایتنا این گوشی هوشمند به طرز باورنکردنی سریع و قدرتمند می‌باشد و در عین حال دارای قابلیت Multitasking بوده و ارائه دهنده جدیدترین تکنولوژی‌ها در زمینه تجهیزات نمایشگر موبایل جهت دسترسی به تصویری با رزولوشن بالاتر می‌باشد.

با برخورداری از تکنولوژی برتر True HD ال جی، صفحه نمایش ۴.۵ اینچی AH-IPS این گوشی دارای رزولوشنی معادل ۱۲۸۰ X۷۲۰ پیکسل می‌باشد که ارائه دهنده تصویری با وضوح، روشنایی و شفافیت باورنکردنی و منحصر به فرد بوده و رنگ‌ها را کاملا” طبیعی نمایش می‌دهد.

گوشی NITRO HD ال جی به طرز باورنکردنی علیرغم طراحی باریک دارای سرعت بالا، قدرت و کارایی است و به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی تصاویر را با قابلیت HD مشاهده نموده، خلق نمائید و به اشتراک گذارید.

برخورداری از ویژگی Multitasking به همراه پشتیبانی از شبکه ۴G LTE بر روی اپراتور AT&T و HSPA+ جست‌وجو در میان سایت‌های سنگین را آسان نموده و به راحتی بازی‌های HD را اجرا می‌نماید.

دوربین ۸ مگاپیکسلی این گوشی با فلاش LED، به همراه ۲۰ GB حافظه (۴ GB حافظه داخلی و محل کارت حافظه Micro SD تا ۱۶ GB) به کاربران این امکان را می‌دهد که عکاسی و فیلمبرداری نموده و تصاویر و ویدئوها را با کیفیت کاملا" HD و واضح و شفاف مشاهده نمایند.

NITRO HD ال جی مجهز به تکنولوژی Wi-Fi Direct بوده و در عین حال از استاندارد DLNA نیز پشتیبانی می‌کند.
به این ترتیب شما می‌توانید محتوای خود با کیفیت HD را به راحتی با دیگر افراد به اشتراک بگذارید و یا بر روی تلویزیون یا نمایشگرهای دیگر پخش نمائید.

AT&T تنها اپراتور در آمریکاست که از سرویس‌های هر دو شبکه ۴G LTE و HSPA پشتیبانی می‌نماید.
با این وجود افراد در خارج از این حوزه نیز می‌توانند از سرعت بالای این گوشی نسل چهارمی LTE ۴G لذت ببرند.

در آخر لازم به ذکر است که این گوشی در فروشگاه آنلاین AT&T از تاریخ چهارم دسامبر با قرارداد ۲ ساله به قیمت ۲۵۰ دلار در دسترس می‌باشد.

اطلاعات کلیدی
* گوشی NITRO HD ال جی، اولین گوشی هوشمند با پشتیبانی از شبکه ۴G LTE بر روی اپراتور AT&T است که دارای صفحه نمایشی با وضوح بسیار بالا می‌باشد.

* این گوشی در فروشگاه آنلاین AT&T از تاریخ چهارم دسامبر با قرارداد ۲ ساله به قیمت ۲۵۰ دلار در دسترس می‌باشد.

* پردازنده دوهسته‌ای به همراه دسترسی به شبکه ۴G LTE اپراتور AT&T توانسته‌اند NITRO HD را به یک گوشی با بالاترین کارکرد تبدیل نمایند.

* اپراتور AT&T با قابلیت پشتیبانی از شبکه ۴G LTE اخیرا" در ۱۵ بازار جهانی عرضه شده است.

* AT&T قصد دارد که مشتریان آمریکایی خود را در این بخش تا انتهای سال ۲۰۱۱ به ۷۰ میلیون نفر برساند.

کد مطلب: 20346
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام