۰
plusresetminus
يکشنبه ۶ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۲

حضور بازی‌سازان ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی بازی خاورمیانه

ايتنا - امسال نیز در ادامه حمایت‌های بنیاد از تولیدات داخلی، ۱۴ شرکت بازی ساز با ارائه ۱۵ بازی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.


با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، بازی سازان ایرانی، امسال در چهارمین دوره از نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای خاورمیانه Game expo۲۰۱۱ که در امارات متحده عربی برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

به گزارش ایتنا از معاونت ارتباطات و بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این نمایشگاه که از ۹ تا ۱۲ آذر ماه سال جاری در دبی برگزار می‌شود، شناخته شده‌ترین نمایشگاه بین‌المللی خاورمیانه در زمینه هنر- صنعت بازی‌های رایانه‌ای در منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود.

سال گذشته بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با حمایت و معرفی محصولات ۱۲ شرکت بازی‌ساز در این نمایشگاه حضور یافت و موفق شد جایگاه ویژه‌ای را در میان کشورهای منطقه از آن خود کند.

همچنین امسال نیز در ادامه حمایت‌های بنیاد از تولیدات داخلی، ۱۴ شرکت بازی ساز با ارائه ۱۵ بازی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

شرکت «خانه رویاگران نرم‌افزار» با بازی صنعت نفت،«پردازش افزار پژواک» با بازی فریاد آزادی،«پژوهش توسعه آریا» با بازی شبان، نوآوران دنیای پارسیان با بازی سرعت بیشتر،«کوثرنگار رایانه» با تکنولوژی بازی‌های حرکتی،«کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» با بازی موش و مار، « عصربازی پارس» با بازی چریک، «چشمه رنگین هنر» با بازی هفت خانک، « یارا» با بازی مزرعه رویایی، «اریکه طراحان پاسارگاد» با بازی «سرزمین دایناسورها»، فناوری اطلاعات توسعه سامان با بازی‌های کینگز اِرا و تادلند، «پویا نیک پرداز» با بازی نوب اسپرت، «آروین تک» با بازی شتاب در شهر و «تبیان» از شرکت‌های حاضر در این دوره از نمایشگاه Game expo۲۰۱۱ دبی هستند.

مطابق ادعاي اين بنياد، ایران هم اکنون به عنوان مهم‌ترین تولید کننده سطح منطقه در این نمایشگاه شناخته می‌شود و بازی‌سازان ایرانی نیز از مهم‌ترین شرکت کنندگان این نمایشگاه به شمار می‌آیند.
 
کد مطلب: 20307
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام