۶
۰
plusresetminus
شنبه ۵ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۱۹

1899 سامانه خرید و پشتیبانی اينترنت پرسرعت مخابرات تهران

ايتنا - مشترکین برای ثبت نام و درخواست اینترنت پرسرعت مي‌توانند از اين سامانه استفاده كنند.


سامانه ۱۸۹۹ واحد پشتیبانی و یا خرید اینترنت پرسرعت کاربران شرکت مخابرات استان تهران بصورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان تهران است.

به گزارش ایتنا از روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، موسی شیردل مسئول واحد ناک مخابرات منطقه ۸ تهران ضمن بیان این مطلب گفت: مشترکین برای ثبت نام و درخواست اینترنت پرسرعت پس از تماس با سامانه ۱۸۹۹ و انتخاب کلید شماره(۱) شماره تلفنی را که درخواست اینترنت پرسرعت (adsl) بر روی آن دارند وارد کرده تا به اپراتور وصل و ثبت نام انجام شود.

وی ادامه داد: چنانچه مشترکین درخواست ارتباط با واحد پشتیبانی فنی را داشته باشند پس از قراردادن یک دستگاه تلفن بر روی خط adsl و تماس با سامانه ۱۸۹۹ از دو طریق می‌توانند به واحد مذکور متصل شوند. ابتدا شماره تلفن اینترنت پرسرعت خود را وارد کرده جهت گذاشتن پیغام خرابی کلید شماره (۱) را فشار دهید سپس مجدداً شماره تلفن اینترنت پرسرعت را وارد کرده و پیغام خود را بگذارید در انتها کلید (۹) را فشار داده و از سیستم خارج شوید.

وی خاطر نشان کرد: در صورتی که کاربران کلید شماره (۹) را نفشارند پیغام خرابی آنان ثبت نمی‌شود. پس از ثبت خرابی در مدت کمتر از یک ساعت کارشناسان واحد پشتیبانی با کاربر مربوطه تماس گرفته تا مشکل را در اسرع وقت برطرف کنند.

شیردل در پایان گفت: کاربران جهت ارتباط با کارشناسان دیتا در خصوص اعلام خرابی و رفع مشکلات اینترنت پرسرعت پس از تماس با سامانه ۱۸۹۹ و انتخاب کلید شماره (۱) کلید ۲ را انتخاب و شماره تلفن خط اینترنت پرسرعت خود را وارد کرده و مجدداً کلید (۲) را فشار داده تا ارتباط مستقیم برقرار شود.
 
کد مطلب: 20297
نام شما
آدرس ايميل شما


فرامرز فرهادي
feedback
واقعا آدم نمي داند چه بگويد كه طبق اعلام خود شركت مخابرات، تعرفه هاي مخابراتي كشور ما 7 تا 10 برابر معمول كشورهاي ديگر است. از طرفي هم كيفيت خدمات اصلا قابل قبول نيست. مثلا من از شركت مخابرات اينترنت پرسرعت 128خريده ام. اما آيا وقتي مدت زيادي طول مي كشد تا وارد يك سايت شوم يا مطلبي را مي خواهم برايم پيدا كند، آن هم از نوع نوشتاري، مي شود سرعت آن را 128تصور كرد؟!در حالي كه دربيشتر كشورها سرعت اينترنت برحسب گيگابايت و با قيمتي ارزانتر از مگابايت ما محاسبه مي شود. گاهي مي مانم كه چرا اسم اينترنت با اين كندي را پرسرعت گذاشته اند! شما را به خدا لااقل ارزش كلمات را با اين كارها زير سوال نبريد. سرعت 128 فرق زيادي با اينترنت معمولي ندارد. به نظرم اسمش 128 است اما سرعت واقعي آن 50 هم نيست. وقتي نمي تواني يك بار هم شبكه هاي تلويزيوني را دريافت كني كجاي آن 128 است. تازه، احساس مي كنم هر روز كه از عمر adsl من مي گذرد سرعتش هم كمتر مي شود.شما را به خدا كاري بكنيد و اينقدر با اعصاب ما بازي نكنيد. مگر كشور ما از كشورهاي ديگر خاورميانه چه كم دارد. شايد در افغانستان هم سرعت اينترنت از كشور ما بيشتر باشد.
رامين
feedback
Iran, Islamic Republic of
دوست عزيز
حتما در افغانستان سرعت ابنترنت بيشتر از سرعت اينترنت در كشور ما بيشتر است.
آخه كشور ما در بين 168 كشور استفاده كننده از اينترنت موفق به كسب مقام 167 شده.
اين واقعا افتخاريه، حداقل از عقب كه دوم هستيم.
كار مخابرات ما افتزاحه افتزاح
آخه طفلكيا همه هزينه شون رو صرف كنترل ديتاها ميكنن،
بيچاره ها
feedback
Iran, Islamic Republic of
کشور 168 کدوم بدبختی هستش من دلم واسه اون میسوزه
اصغر
feedback
با سلام و خسته نباشید خدمت شما من اینترنت 256 خریداری کرده ام ولی متاسفانه سرعت ان حدود 6 ماه است که بسیار کند شده است و زمان بسیار زیادی را باید صرف باز کردن یک فایل کم حجم کرد خواهشمندم رسیدگی کنید. مشتری شما از گیشا
فاطمه
feedback
سلام خسته نباشید
شرکت مخابرات الغدیر متاسفانه جوابگوی کندی سرعت ای دی اس ال اینترنت 256 نیست با ها اعلام خرابی شده متاسفانه ما حتی موفق به باز کردن صفحه هم نمی شود چه برسد به دانلود کردن
شاید شرکت مخابرات خودش می داند چی به مشتریان فروخته که دانلود نامحدود هم جز مزایا اعلام نموده
لطفا پیگیری فرمایید
دانيال
feedback
Iran, Islamic Republic of
با سلام
من اينترنت 256 گرفتم ولي هم سرعت اينترنت بسيار كنده و هم دچار قعطي مي شه چرا ما توي دنيا گرانترين و كندترين خدمات اينترنت رو داريم ؟ اين هم همان داستان فروش سيم كارت همراه توي دهه 70 هستش
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام