۰
plusresetminus
جمعه ۲۷ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۱۰
معاون رگولاتوری به ایتنا گفت:

ارائه برنامه زمان‌بندي اپراتور سوم نتيجه اعمال فشار رگولاتوری است

ایتنا - رضوانی: تامين تلكام هرچه در واگذاري سيم كارت هاي خود كمتر تاخير داشته باشد هزينه هاي ديركرد آن كاهش خواهد يافت.
ارائه برنامه زمان‌بندي اپراتور سوم نتيجه اعمال فشار رگولاتوری است


معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي گفت: ارايه برنامه زمانبنبدي شركت تامين تلكام نتيجه اعمال فشار سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي است. 

«حسن رضواني» در حاشيه دوازدهمين نمايشگاه بين المللي صنعت مخابرات و اطلاع رساني(ایران تله‌کام 2011) در گفت‌وگو با خبرنگار ایتنا با بيان اين مطلب خاطرنشان كرد: شبكه شركت تامين تلكام در تهران و كرج راه اندازي شده است و پيش ثبت نام مشتركان اين اپراتور از ۱۵ آذرماه در كرج و اواخر آبان ماه در تهران انجام شود.

وي گفت: اواخر آذرماه و اوايل دي ماه سيم‌كارت‌هاي مشتركان ارايه مي‌شود.

وي خاطرنشان كرد: حتي در صورت ارايه سيم‌كارت هاي اپراتور سوم در زمان مقرر جريمه ديركرد از اين شركت دريافت خواهد شد.

اين مقام مسئول در سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي گفت: در حال حاضر براساس پروانه اين شركت تاخيرات بررسي، مكاتبه شده است و اقدامات لازم صورت گرفته است..

رضواني با بيان اينكه شركت تامين تلكام موظف است كه تعهدات خود براساس برنامه زمانبندي شده عمل كند گفت: شركت تامين تلكام هرچه در واگذاري سيم كارت هاي خود كمتر تاخير داشته باشد هزينه هاي ديركرد آن كاهش خواهد يافت. 

به گزارش ایتنا، زمان لازم الاجرا شدن اپراتور سوم در كشور مرداد ماه سال ۸۹ بود كه با سرآمدن مرداد ۹۰ نخستين سال كاري اين اپراتور به سر آمده است و بايد نسبت به اولين حق السهم سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي از درآمدهاي خود اقدام مي كرد. 

باتوجه به اینکه هنوز این اپراتور فعالیت خود را آغاز نکرده و به دنبال آن درآمدی نیز نداشته است، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کف تضمین درآمد خود برای سال اول را مدنظر قرار داده و حق‌السهم ۱۲ ميليارد توماني خود را از این اپراتور مطالبه کرده است.
 
کد مطلب: 20220
نام شما
آدرس ايميل شما