۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۰۴

Galaxy Wi-Fi 3.6 پخش‌کننده‌ای مدرن

ایتنا - صفحه‌نمایش دستگاه یک نمونه ۳.۶۵ اینچی با فناوری ساخت TFT و وضوح ۴۸۰×۳۲۰ یا HVGA است که از نمایش ۱۶ میلیون رنگ پشتیبانی می‌کند.
Galaxy Wi-Fi 3.6 پخش‌کننده‌ای مدرن


جدیدترین محصول سامسونگ در کلاس اسمارت‌پلیرها با عنوانGalaxy Wi-Fi 3.6 در نمایشگاه IFA ۲۰۱۱ به معرض نمایش عموم گذاشته شد.

به گزارش ایتنا، امکانات مولتی‌مدیائی پیشرفته و قابلیت‌هایارتباطی مدرن،Galaxy Wi-Fi 3.6را به انتخابی ایده‌آل برای کاربران علاقه‌مند به اینترفیس اندروید بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های جانبی یک اسمارت‌فون گران‌قیمت بدل کرده است.

ابعاد این مدل برابر با ۹.۵×۶۲.۴×۱۱۵.۹ میلیمتر با وزن ۱۰۷.۴ گرم است که در تمامی موارد اعدادی در ردیف یک اسمارت‌فون پیشرفته در آن به چشم می‌خورد.

صفحه‌نمایش دستگاه یک نمونه ۳.۶۵ اینچی با فناوری ساخت TFT و وضوح ۴۸۰×۳۲۰ یا HVGA است که از نمایش ۱۶ میلیون رنگ پشتیبانی می‌کند.

تکنولوژی لمسی این پنل، براساس فناوری ساخت خازنی شکل گرفته که حساسیت فوق‌العاده‌ای برای آن به همراه دارد.

زیر صفحه‌نمایش همچون اسمارت‌فون‌های سامسونگ از ساختار آشنای دو کلید لمسی back و menu در دو سوی کلید فشاری Home استفاده شده و در بخش بالائی نیز حضور اسپیکر برقراری تماس به روشنی از امکان برقراری ارتباط تحت شبکه توسط نرم‌افزارهای VoIP خبر می‌دهد.

دوربین اصلی دستگاه یک نمونه ۲مگاپیکسلی فیکس فوکوس با یک فلش LED ست که به همراه اسپیکر پخش موسیقی در بخش پشتی دستگاه جای گرفته‌اند؛ بر بالای صفحه‌نمایش دستگاه نیز دوربین دوم تماس‌های ویدئویی با وضوح VGAدیده می‌شود.

سیستم‌عامل دستگاه، نسخه ۲.۳ اندروید موسوم به Gingerbread است و ساختار منوئی TouchWiz UI نیز همچون همیشه در آن حضور دارد.

پردازنده ۱ گیگاهرتزی گوشی ساخت شرکت OMAP با هسته پردازشی ARM Cortex-A8 است که محیط بسیار پرسرعتی را برای سیستم‌عامل فراهم می‌کند.

حافظه داخلی این مدل در دو ورژن ۸ و ۱۶ گیگابایتی ارائه می‌شود که در هر دو مدل امکان ارتقا این حافظه تا ۳۲ گیگابایت دیگراز طریق اسلات کارت حافظه Micro SDوجود خواهد داشت.

فرمت‌های صوتی و تصویری مورد پشتیبانی در دستگاه با توجه به کاربری اصلی این مدل و حضور برنامه‌ها و کدک‌های متعدد قابل نصب بروی آن در سطح بسیار ایده‌الی قرار دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به فرمت‌های تصویری DivX، MPEG-4 و WMV تا وضوح 720p اشاره کرد.

گزینه‌های ارتباطی این مدل شامل بلوتوث پر سرعت نسخه ۳.۰، اتصال سیمی USB ۲.۰ و بالاخره از همه مهم‌تر، گیرنده پرسرعت Wi-Fi با استانداردهای 802.11b/g/nمی‌شود که برای تبادل اطلاعات و دریافت برنامه از Android Market و Samsung Apps بکار گرفته می‌شود.

گیرنده GPS با قطب نمای دیجیتالی از جمله دیگر موارد حاضر در این مدل است که امکان کمیابی در کلاس پخش‌کننده‌های موسیقی به حساب می‌آید.


ظرفیت باتری Galaxy Wi-Fi 3.6 برابر ۱۵۰۰mAh ساعت است که بدلیل عدم نیاز به تامین انرژی ارتباطات تلفنی دوام بسیار بالاتری نسبت به اسمارت‌فون‌های مشابه ارائه می‌کند.

هر دو ورژن ۸ و ۱۶ گیگابایتی Galaxy Wi-Fi 3.6 به رنگ‌ها مشکی و سفید به بازار ارائه خواهند شد.
کد مطلب: 20029
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام