۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۵

Samsung Galaxy Tab 7.7 نخستین تبلت با پنل Super AMOLED Plus

ایتنا - Galaxy Tab 7.7با طراحی زیبا و امکانات پردازشی پیشرفته از جمله برجسته‌ترین تبلت/اسمارت‌فون‌های دنیا در میان تمامی رقبا محسوب می‌شود.
Samsung Galaxy Tab 7.7 نخستین تبلت با پنل Super AMOLED Plus


 

JK Shin مدیر و مسئول بخش ارتباطات موبایلی در شرکت سامسونگ ارائه تبلت جدید Galaxy Tab 7.7 را از نشانه‌های تعهد سامسونگ به خریداران در دستیابی به بهترین انتخاب در کلاس تبلت‌های موبایلی دانسته و طراحی فوق‌العاده باریک این تبلت را در کنار صفحه‌نمایش Super AMOLED Plusاز مهم‌ترین نکات کلیدی در بازار تبلت‌ها و تأمین کننده هدف نهائی سامسونگ در دستیابی به طیف وسیعی از استفاده‌کنندگان عنوان نمود.

به گزارش ایتنا، ابعاد این تبلت ۷.۸۹×۱۳۳×۱۹۶.۷ میلی‌متر با وزن ۳۳۵ گرم است که مهم‌ترین نکته قابل اشاره در آن نسبت به نمونه‌های قبلی این کلاس کاهش چشمگیر قطر دستگاه به رقم ناچیز ۷.۸۹ میلی‌متر است که آن را به Slim ترین تبلت فعلی بازار بدل می‌کند.

صفحه‌نمایش این مدل به عنوان نخستین نمونه در این کلاس یک پنل ۷.۷ اینچی با فناوری بسیار پیشرفته Super AMOLED Plus با وضوح ۸۰۰×۱۲۸۰ پیکسل و توانائی نمایش ۱۶ میلیون رنگ است که فشردگی پیکسلی معادل ۱۹۶ppiرا ارائه می‌دهد.

شفافیت بی‌نظیر، زوایای دید گسترده و کنتراست فوق‌العاده،صفحه‌نمایش Galaxy Tab ۷.۷ را در جایگاه برترین نمونه‌های این کلاس قرار می‌دهد. دوربین اصلی این تبلت ۳.۱۵ مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک و یک فلش LED است که در فیلمبرداری از وضوح ۷۲۰p با ۳۰ فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند.

سیستم‌عامل این تبلت اندروید ورژن ۳.۲ موسوم به Honeycomb است که بهینه‌سازی‌های متعددی برای صفحه‌نمایش بزرگ تبلت‌ها در آن به چشم می‌خورد.در این مدل همچنین از پوسته نرم‌افزاری اختصاصی سامسونگ با عنوان TouchWiz UXاستفاده شده است، که تغییراتی از جمله منوی Live Panel برای جایگذاری تصاویر، وب‌سایت‌های مورد علاقه و خروجی شبکه‌های اجتماعی بروی صفحه Home Screenدر آن دیده می‌شود.

پردازنده دستگاه ۱.۴ گیگاهرتزی با دو هسته پردازشی ARM Cortex-A9 با چیپ‌ست Exynos است که در تحلیل‌های گرافیکی از پردازشگر Mali-400MP استفاده می‌کند. حافظه داخلی این مدل در سه ورژن ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت ارائه می‌شود و حافظه RAM آن نیز ۱ گیگابایت است.

اسلات‌کارت Micro SD تا ۳۲ گیگابایت دیگر به حافظه داخلی دستگاه می‌افزاید. یکی از نقاط قوت اصلی Galaxy Tab ۷.۷ ظرفیت بسیار بالای 5100mAh باتری دستگاه است که بیش از ۲۵ درصد نسبت به ورژن قبلی این کلاس به ظرفیت آن افزوده شده است.

از جمله امکانات مولتی‌مدیایی این مدل پخش محتوای تصویری با وضوح 1080p و پشتیبانی از فرمت‌های تصویری پیشرفته‌ای همچون DivX و XviD است که در ترکیب با صفحه‌نمایش با کیفیت دستگاه شرایط فوق‌العاده‌ای را برای پخش فیلم در این مدل فراهم می‌آورد؛ Universal Remote Controlاز جمله دیگر قابلیت‌های مولتی‌مدیایی Galaxy Tab 7.7 است که در طی آن امکان کنترل تمامی تجهیزات صوتی و تصویری خانگی از جمله تلویزیون‌ها، پخش‌کننده‌های DVD و Blu-ray و Set top Box ها از طریق یک دستگاه منفرد ایجاد می‌شود.

سرویس Samsung Hubیکی از اصلی‌ترین قسمت‌های تأمین محتوا در این تبلت است که عناوینی از جمله Game Hub، Social Hub و Readers Hub در آن به چشم می‌خورند.Galaxy Tab ۷.۷ امکان برقراری ارتباط تلفنی و ویدئویی بر پایه چهار باند اصلی GSMو شبکه‌های نسل سوم را داراست و در این میان برخلاف گذشته نیازی به هدست و اتصال بلوتوث برای ایجاد تماس از طریق این تبلت نیست.

سرعت اتصال 3Gدر این مدل برابر 21Mbps در حالت HSDPA و 5.76Mbps در حالت HSUPA است و گیرنده Wi-Fi دستگاه نیز برای اولین بار در این رده از استاندارد کامل 802.11a/b/g/n با امکانhotspot و Wi-Fi Direct پشتیبانی می‌کند.

بلوتوث دستگاه از نوع پرسرعت ورژن ۳.۰ با امکان A2DP ست و پورت Micro USB اتصالات سیمی آن نیز به قابلیت USB Hostمجهز شده است.GPS با قطب نمای دیجیتالی لیست امکانات پرشمار این تبلت را تکمیل می‌کند.
کد مطلب: 19950
نام شما
آدرس ايميل شما