کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

Asus X44HY

برای بازی و کار!

سايت خبری ايتنا , 16 مهر 1390 ساعت 16:13

ایتنا - اسوس در این محصول از پورت USB3 استفاده کرده است تا در صورت استفاده از وسایل ذخیره‌سازی مجهز به این پورت بتوانید از حداکثر کارایی آن استفاده کنید.




درست است مشخصات فنی یکی از مهم‌ترین عوامل در انتخاب نوت‌بوک است اما عواملی مانند طراحی جذاب و ویژگی جانبی مناسب هم از جمله مواردی هستند که می‌تواند در کنار ویژگی فنی انتخاب بهتری را برای شما فراهم کنند.

از این دسته محصولات نمونه‌های مختلفی در بازار وجود دارد که شرکت سازنده توانسته با قرار دادن چند فاکتور اشاره شده در بالا، نمونه‌ای عالی را به بازار ارائه کند. یکی از این نمونه‌ها نوت‌بوک تازه وارد X44HY شرکت اسوس است که به ادعای بسیاری از کارشناسان ترکیبی هوشمندانه از این چند فاکتور است.

به گزارش ایتنا، این محصول دارای طراحی ساده‌ای و در عین حال زیبایی است. اسوس در این محصول از پردازنده‌های خانواده Core i3، Pentium Dual Core و Celeron Dual Core استفاده کرده است که کاربر می‌تواند براساس نیاز خود یکی از این پردازنده را انتخاب کند.

X44HY مجهز به کارت‌گرافیک HD6470M و صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی با فناوری نور پس‌زمینه LED و حداکثر دقت ۷۶۸×۱۳۶۶ پیکسل است که این موضوع این محصول را بیش از پیش به انتخابی مناسب برای کاربردهای روزمره تبدیل می‌کند.

با آن که X44HY یک محصول استاندارد با طراحی مناسب است اما اسوس در این محصول از پورت USB3 استفاده کرده است تا در صورت استفاده از وسایل ذخیره‌سازی مجهز به این پورت بتوانید از حداکثر کارایی آن استفاده کنید.

اما ویژگی منحصر به فرد دیگری در این محصول وجود دارد که بیش از ویژگی‌های سخت افزاری برای کاربر مورد استفاده خواهد بود.

این نوت‌بوک مجهز به فناوری ICE Cool است در این فناوری اسوس با استفاده از روش تعبیه قطعات به صورت Dual Side (دوطرفه) روی بورد توانسته قطعات گرمازایی مانند پردازنده و کارت‌گرافیک را در طرف دیگر برد و دور از دست کاربر تعبیه کند و با استفاده از لوله‌های انتقال حرارت و خنک‌کننده‌ها گرمای آن را به سرعت دفع کند که این موضوع باعث شده است که محل قرارگیری دست کاربر و صفحه‌کلید بیش از پیش خنک باقی بماند و کاربر در هنگام استفاده از نوت‌بوک احساس گرما نکند.

ویژگی بعدی موجود در این محصول Palm Proof است که با استفاده از آن دیگر نشانگر موجود در برنامه Word به علت تماس دست با صفحه قابل لمس جابه جا نمی‌شود و کاربر در هنگام تایپ با مشکلات جابه‌جایی نشانگر روبه‌رو نمی‌شود.

علاوه بر این محصول مجهز به قابلیت اختصاصی SHE II (Super Hybrid Engine) که امکان مدیریت توان مصرفی را برعهده دارد. با وجود این ویژگی زمانی که مقدار شارژ باتری به کمتر از ۵ درصد برسد به طور خودکار اطلاعات روی هارددیسک ذخیره شده تا در صورت خاموش شدن نوت‌بوک مشکلی برای اطلاعات کاربر بوجود نیاید.

علاوه بر همه این موارد اسوس در این محصول از بلندگوهای شرکت معروف Altec Lansing استفاده کرده است تا این محصول تازه وارد هم صدایی دلنشین را به شما ارائه کند.


کد مطلب: 19906

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/19906/بازی-کار

ايتنا
  https://www.itna.ir