کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با پرداخت بیش از ۱۰ میلیارد دلار

سرانجام HP شرکت آتونومی را خرید

13 مهر 1390 ساعت 12:22

شماران سيستم –آتونومی، بزرگ‌ترین شرکت نرم‌افزاری انگلیس، تحت کنترل HP در آمد.




در ماه اوت سال جاری، HP از طرح خود برای خرید شرکت آتونومی (Autonomy) به ازای پرداخت ده میلیارد و سیصد میلیون دلار خبر داد.

بر پایه گزارش شماران سيستم به نقل از کامپیوتر ورلد یوکی، اکنون این معامله نهایی شده است.

شرکت آتونومی بزرگ‌ترین شرکت نرم‌افزاری انگلیس است که یکی از تولیدکنندگان برتر نرم‌افزارهای تجاری و مدیریتیبه شمار رفته و به دلیل فناوری تطبیق‌دهنده و جستجوی سازمانی خود شهرتی جهانی دارد.

اصلی‌ترین محصول این شرکت، فناوریIDOL نام دارد که از طریق چند ماژول، افراد را به محتوا، محتوا را به محتوا و افراد را به یکدیگر متصل می‌نماید که این امر سازمان‌ها را قادر می‌سازد قابلیت‌های مختلف شخصی‌سازی، همکاری و بازاریابی را یکپارچه نمایند.

بر اساس این گزارش، در همان روزی که HP از قصد خود برای خرید شرکت آتونومی خبر داد، گفت که رایانه لوحی خود به نام تاچ‌پد را کنار می‌گذارد و بر کسب و کار مرتبط با PC متمرکز خواهد شد.

این معامله که توسط لئو آپوتکر مدیر عامل سابق HPکلید خورده، با بحث و جدل‌های فراوانی همراه بوده است.

برخی معتقدند HP مبلغ بسیار زیادی بابت خرید این شرکت هزینه کرده است.

این در حالی است که خانم مگ ویتمن مدیر عامل جدید HPکه از چند روز پیش بر کرسی مدیریت این شرکت تکیه زده، موافقت خود را با این معامله اعلام نموده است.

HPخاطرنشان کرده است که ورود آتونومی، باعث تقویت سرویس‌های ابری، تحلیل داده و مدیریت گردش کار HPخواهد شد و مشتریان با استفاده از قابلیت‌های این شرکت می‌توانند حجم انبوه داده‌ها را مدیریت کنند.


کد مطلب: 19854

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/19854/سرانجام-hp-شرکت-آتونومی-خرید

ايتنا
  https://www.itna.ir