۳
۰
plusresetminus
سه شنبه ۵ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۲۹

ورود اینترنت تمیز به مدارس

ایتنا - با هوشمندسازی مدارس، اینترنت تمیز و آبکشی می‌شود و به صورت اینترنت ملی «اینترانت» وارد مدرسه می‌شود.
ورود اینترنت تمیز به مدارس


وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اختیاری بودن حضور در کلاس‌های تقویتی و کنکور نوبت عصر مدارس گفت: با هوشمندسازی مدارس، اینترنت به صورت تمیز و در قالب اینترنت ملی به مدارس وارد می‌شود.

به گزارش ایتنا به نقل از فارس، حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش امروز در مراسم بهره‌برداری از دبیرستان نمونه دولتی دخترانه حضرت فاطمة‌الزهرا (س) در رباط کریم با اشاره به برنامه‌های این وزارتخانه برای احداث ۳۲ مجتمع آموزشی و پرورشی حیات طیبه در حوزه ۳۲ اداره کل آموزش و پرورش گفت: در این مجتمع‌ها، راهبری تمام امور به طور عام در دست مدیر مجتمع است و مدیران مدارس تابع آن نیز معاون مدیر مجتمع محسوب می‌شوند.

وی افزود: درخواست من این است که اسامی این مجتمع‌ها به نام حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) تعیین شود چرا که راه تعلیم و تربیت از این مسیر می‌گذرد، هر چند خیرین در انتخاب نام این مجتمع‌ها اختیار دارند.

حاجی‌بابایی ادامه داد: امسال ۴ میلیون مترمربع مدرسه در کشور ساخته می‌شود همچنین در مهرماه ۲ هزار پروژه آموزشی و پرورشی در کشور افتتاح می‌شود و پس از آن باید به سمت پروژه‌های دهه فجر برویم.

*اینترنت آبکشی شده به مدارس وارد می‌شود
وزیر آموزش و پرورش در ادامه از هوشمندسازی ۲۰ هزار مدرسه در سراسر کشور تا پایان سال تحصیلی جاری خبر داد و عنوان کرد: مقرر شده است که طی برنامه پنجم توسعه تمام مدارس کشور هوشمند شوند اما با وجود مدیران فعلی آموزش و پرورش، می‌توان این کار را ۳ ساله نیز انجام داد.

وی در ادامه تصریح کرد: با هوشمندسازی مدارس، اینترنت تمیز و آبکشی می‌شود و به صورت اینترنت ملی «اینترانت» وارد مدرسه می‌شود.

کد مطلب: 19722
نام شما
آدرس ايميل شما


مسعود
feedback
United States
آقای وزیر بی زحمت موقع آبکشی اینترنت صلوات بفرستین تا نجاستش پاک بشه
feedback
چه عکس باحالی برای این خبر گذاشته اید!
مرتضی
feedback
Iran, Islamic Republic of
آقای وزیر بهتر نیست از الان توی مدارس بجای اینترنت میلی ببخشید ملی, چگونگی استفاده (یا همون فرهنگ سازی) اینترنت جهانی یاد داده بشه چون همین الان که ارتباط کشور با بیشتر کشورهای بزرگ جهان برقرار نیست و هر روز داریم پسرفت چشمگیری میکنیم با اینترنت میلی باز همین رونده. خودتون خنده تون نمیگیره وقتیکه میگین اینترنت تمیز و آبکشی ؟چه چیز یه اینترنت اینقدر وحشتناکه و ترس داره تا با این محدودیت شدید باز هم محدودتر بشه و یا به نوعی از بین بره؟ واقعا" کسی به فکر پیشرفت مملکتشه؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام