کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

HP ابزار امنیتی جدیدی برای سازمان‌ها عرضه کرد

27 شهريور 1390 ساعت 22:27

ايتنا - اين ابزار به شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک می‌کند استراتژی‌های امنیتی خود را متناسب با خطرات ایجاد شده در اثر افزایش استفاده از ابزارهای رایانه‌ای موبایلی، خدمات پردازش ابری و شبکه‌های اجتماعی تعریف کنند.




شرکت Hewett-Packard مجموعه ابزار جدیدی را با نام Enterprise Security Solutions روانه بازار کرده است که به شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک می‌کند با مشکلات امنیتی ایجاد شده از جانب ابزارهای پردازش ابری و رسانه‌های اجتماعی مقابله کنند.

به گزارش ايتنا از همكاران سيستم این ابزار امنیتی جدید با هدف کمک به شرکت‌ها و مراکز تجاری برای مقابله با تهدیدها و خطرات امنیتی ایجاد شده از جانب سیستم‌های رایانه‌ای همراه، خدمات IT مصرفی، خدمات مبتنی بر فضای پردازش ابری و شبکه‌های رسانه‌ای اجتماعی عرضه شده است.

شرکت HP بر این باور است که سازمان‌ها برای مقابله با این مشکلات و ناامنی‌ها باید به صورت سیستماتیک و برنامه‌ریزی شده عمل کنند.

شرکت HP برای رسیدن به این هدف ابزارهای امنیتی خود را در مجموعه‌ای جمع‌آوری کرده است که به شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک می‌کند استراتژی‌های امنیتی خود را متناسب با خطرات ایجاد شده در اثر افزایش استفاده از ابزارهای رایانه‌ای موبایلی، خدمات پردازش ابری و شبکه‌های اجتماعی تعریف کنند.

در مجموعه نرم افزارهای امنیتی سازمانی جدید HP ابزارهای ArcSight، Fortify Software، و TippingPoint با یکدیگر ادغام شده‌اند.

این شرکت همچنین چندین ابزار امنیتی دیگر را نیز عرضه کرده است که از جمله آنها می‌توان بهHP Reputation Security Monitor برای نمایش لیست آدرس‌های IP و DNSهای آلوده اشاره کرد.

ابزار Fortify Software Security Center که در این مجموعه عرضه شده است میزان آسیب‌پذیری سیستم موجود را بررسی می‌کند و ابزار TippingPoint Web Application Digital Vaccine برای ترافیک برنامه‌های مخرب اینترنتی و همچنین آسیب‌پذیری ابزارهای اینترنتی موجود به کار می‌رود.
 


کد مطلب: 19598

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/19598/hp-ابزار-امنیتی-جدیدی-سازمان-ها-عرضه

ايتنا
  https://www.itna.ir