۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۶

شکل ظاهری «آی‌فون ۵» متفاوت می‌شود

ایتنا - شایعات و تصاویری که به تازگی در وب منتشر شده‌اند حکایت از آن دارند که اپل تصمیم گرفته است شکل ظاهری «آی‌فون ۵» را به طور ریشه‌ای تغییر دهد.
شکل ظاهری «آی‌فون ۵» متفاوت می‌شود


به گزارش ایتنا به نقل از مهر، نسل پنجم تلفن همراه هوشمند اپل از اولین هفته‌های ماه اکتبر عرضه می‌شود درحالی‌که از ماه‌ها قبل گمانه زنی‌ها و شایعاتی در خصوص ویژگی‌های فنی و ظاهری این محصول در شبکه منتشر شده‌اند.

در تازه‌ترین اخبار غیر رسمی، شرکت Case-Mate طراح کیس‌ها و قاب‌های محصولات اپل تصاویری را منتشر کرد که نشان می‌دهند «آی‌فون ۵» شکل کاملا متفاوتی از نسل‌های قبلی خود دارد.

این تصاویر تائید می‌کنند که اپل برای ساخت بخش جلویی این «آی- فن» جدید از آلومینیوم استفاده کرده و بنابراین شیشه آلومینوسیلیکات را کنار می‌گذارد.

این نوع قاب شیشه‌ای در اولین ماه‌های عرضه «آی- فن» برای اپل مشکلات زیادی ایجاد کرد و منجر به «آنتن گیت» (مشکل آنتن‌دهی) شد.

همچنین به نظر می‌رسد که لبه‌های «آی‌فون ۵» نسبت به مدل‌های قبلی تاحد بالایی باریک شده‌اند.

از دیدگاه فنی، شایعات نشان می‌دهد که «آی‌فون ۵» از پردازشگر A۵ dual-core استفاده خواهد کرد. این «سی. پی. یو» عملکردهای دستگاه را بهتر کرده و مصرف انرژی را کاهش می‌دهد.

در توضیحاتی که شرکت Case-Mate بر روی سایت خود برای این تصاویر منتشر کرده آمده است: این احتمال وجود دارد که این «کیس‌ها» برای «آی‌فون ۵» و یا حتی «آی- فن ۴S» استفاده شوند.
کد مطلب: 19591
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام