۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۰۸

سلطه اندروید در بازار تلفن‌های هوشمند

ایتنا - ۴۰ درصد کابران موبایل در آمریکا از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند و از این تعداد ۴۰ درصد آن‌ها از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند.
سلطه اندروید در بازار تلفن‌های هوشمند


به گزارش ایتنا به نقل از موسسه نیلسن، سیستم عامل اندروید مورد پسندترین سیستم عامل در آمریکا است و سیستم عامل اپل ios با ۲۸ درصد ، در جایگاه دوم قرار دارد .

در بین کسانی که قصد دارند در سال آینده یک گوشی هوشمند جدید تهیه کنند، یک سوم ابراز علاقه کرده‌اند که از سیستم عامل آیفون استفاده خواهند کرد و تقریباً یک سوم هم، خواهان سیستم عامل اندروید هستند.

اما این نسبت در میان افراد پیشگام در پذیرش فناوری‌های جدید متفاوت است و حدود ۴۰ درصد این افراد گزینه اولشان اندروید است و تنها ۳۲ درصد تمایل به آیفون دارند.

اما در میان افرادی که در مراحل آخر اقدام به پذیرش و خرید فناوری‌های نوین می‌کنند نوعی شک و دو دلی بر سر انتخاب نوع سیستم عامل گوشی‌های هوشمندشان وجود دارد.

همان‌طور که در سیاست هم اکثریت مردد در ماه های آخر معمولاً سرنوشت انتخابات را رقم می‌زنند در مورد گوشی‌های هوشمند هم این تعداد قابل توجه افراد مردد کسانی هستند که سازندگان گوشی‌های هوشمند توجه خاصی به آن‌ها دارند و تبلیغات و برنامه های ویژه ای برای جذب آن‌ها تدارک می‌بینند.

شکل زیر نشان می‌دهد که حدود ۴۰ درصد دارندگان موبایل از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند و ۶۰ درصد از گوشی‌های غیر هوشمند.

در میان دارندگان گوشی‌های هوشمند میزان استفاده از هر سیستم عامل نشان داده شده است که سیستم عامل اندروید با ۴۰ درصد ، اپل آیفون با ۲۸ درصد ، بلاک بری با ۱۹ درصد و ویندوز موبایل با ۷ درصد ، رتبه های اول تا چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.


کد مطلب: 19443
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام