۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۵۱

خالکوبی‌های RFID برای دام

ایتنا-سیستم بدون آنتن و تراشه دارای تکنولوژی شناسایی و ردیابی، از جوهر شفاف و زیست‌سازگاری برای خالکوبی بر روی دام‌ها، حیوانات خانگی، حیوانات آزمایشگاهی و حتی مواد غذایی مانند گوشت یا میوه استفاده می‌کند.
خالکوبی‌های RFID برای دام

به گزارش ایتنا به نقل از مجله RFID،شرکت Somark Innovations، در بخش راه‌اندازی زیست‌فناور ی خود، نوعی سیستم شناسایی و ردیابی بدون آنتن و بدون تراشه (Chipless) برای حیوانات و نیز مواد غذایی توسعه داده است.

تکنولوژی شناسایی فرکانس رادیویی یک ابزار ارزشمند برای ردیابی دام است، اما تگ‌های متصل به گوش حیوانات به هر دلیلی ممکن است جدا یا مفقود گردد.

تگ‌هایی که دارای روکش شیشه ای هستند و به زیر پوست تزریق می‌شوندنیز ممکن است، با گذشت زمان به درون بدن حرکت کرده و غیر‌قابل خواندن شوند.

بخش راه‌اندازی زیست‌فناوری سنت لوییس شرکت (Somark Innovations)، فکر می‌کند یک راه بهتری برای حل این مشکل وجود دارد:‌
جوهر تاتو(خالکوبی) دائم که برای خواندن و ارائه شماره شناسایی منحصر به فرد متکی بر امواج رادیویی است.

سیستم بدون آنتن و تراشه دارای تکنولوژی شناسایی و ردیابی، از جوهر شفاف و زیست‌سازگاری برای خالکوبی بر روی دام‌ها، حیوانات خانگی، حیوانات آزمایشگاهی و حتی مواد غذایی مانند گوشت یا میوه استفاده می‌کند.

تاتو با استفاده از یک سوزن بسیار ریز و کوچک اعمال می‌شود،که در واقع یک فرم هندسی از سوزن های ریز است و هر تاتو از یک الگوی منحصر‌به‌فرد ساخته شده‌است.

خالکوبی ها در همان قسمت پوست اعمال می شود که شما می خواهید و در همان جا باقی می ماند.
کد مطلب: 19404
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام