۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۲۱:۰۵
توسط وزارت ارشاد

اعطاي مجوز مشروط به سه شبكه ماهواره‌ای

ايتنا - مجوز موقت برای تشكیل و راه‌اندازی دفتر در تهران برای این شبكه‌ها جهت تأمین برنامه‌های تلویزیونی برای ایرانیان خارج از كشور صورت گرفت و پوشش داخلی را كمتر مدنظر داشت.


اعطای مجوز به سه شبكه ماهواره‌ای فارسی زبان ICC، پرشین TV و ایرانیان مشروط و بدون هیچ‌گونه فشار گروه‌های سیاسی و انحرافی صورت گرفت و تصمیم نهایی برای حضور دفاتر نمایندگی آنها در حال بررسی است.

سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص ارائه مجوز موقت به سه شبكه ماهواره‌ای ICC، پرشین TV و ایرانیان عنوان كرد: ارائه‌ مجوز به این سه شبكه ماهواره‌ای مربوط به ۶ ماه پیش است كه به این سه شبكه ماهواره‌ای مجوز موقت داده شده است.

وی افزود: دفتر یكی از این شبكه‌ها راه‌اندازی نشد، شبكه‌ دیگر به دلیل مناسب نبودن برنامه ادامه فعالیتش قطع شد و فعالیت سومین دفتر نیز در حال بررسی برای تصمیم‌گیری نهایی است.

حسینی تصریح كرد: مجوز موقت برای تشكیل و راه‌اندازی دفتر در تهران برای این شبكه‌ها جهت تأمین برنامه‌های تلویزیونی برای ایرانیان خارج از كشور صورت گرفت و پوشش داخلی را كمتر مدنظر داشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ارائه مجوز موقت بدون هیچ گونه شرایط سیاسی و فشار گروه‌های انحرافی به صورت مشروط صادر شد و مدیران شبكه اظهار علاقه نمودند كه برنامه‌های خوب و مطلوبی داشته باشند و به طور حتم برنامه‌های این شبكه‌ها رصد خواهد شد.
کد مطلب: 19377
نام شما
آدرس ايميل شما


اسلامی
feedback
Germany
وقتی در ایران استفاده از انتن ماهواره غیرقانونی است چطور می توان به شبکه ماهواره ای دست یافت مگر بدون انتن هم قابل دریافت است به نظر من نباید مردم را مجبور به انجام کاری کرد باید فرهنگ سازی شود و بداخلاقی و بی فرهنگی در ماهواره برای مردم بیان شود.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام