۴
۰
plusresetminus
شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۸

توقف فروش حجمی اینترنت در انتظار ابلاغ رگولاتوری

ایتنا - علیرغم اعلام ممنوعیت فروش حجمی اینترنت پر سرعت، هنوز ابلاغیه‌ای از سوی رگولاتوری برای توقف سرویس‌های جاری به شرکت‌های PAP ارسال نشده است.
توقف فروش حجمی اینترنت در انتظار ابلاغ رگولاتوری




به گزارش ایتنا به نقل از فارس، دستور العمل کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در خصوص نحوه ارائه سرویس‌های اینترنت پر سرعت، هنوز به شرکت‌های ارائه دهنده adsl ابلاغ نشده است.

بر اساس این گزارش، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در دهم مردادماه سال جاری، با استناد به مصوبه جلسه ۴۹ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در مورخ هشتم مهرماه ۱۳۸۷، اعلام کرد: از این پس اپراتور‌ها نباید هیچ گونه محدودیتی در میزان حجم آپلود، دانلود و زمان اتصال در طول دوره ارائه خدمات ایجاد کنند.

این دستورالعمل به معنی این است که دیگر فروش اینترنت پرسرعت (adsl) با ترافیک محدود در کشور مجاز نیست.

اعلام ممنوعیت فروش اینترنت پر سرعت با محدودیت ترافیک، در حالی اعلام شده که هم‌اکنون حدود ۹۰ درصد از مشترکان adsl کشور از اینترنت حجمی استفاده ‌می‌کنند؛ با این تعبیر در این لحظه سرویس اکثر مشترکان ADSL کشور غیر مجاز است.

زمزمه‌های این تغییر اساسی در روش سرویس‌دهی adsl، در حالی دست به دست می‌شود که در تماس خبرنگار فارس با چند شرکت PAP مشخص شد که هم‌اکنون ابلاغیه‌ مکتوبی از سوی این سازمان برای ارائه کنندگان اینترنت پر سرعت (adsl) ارسال نشده و PAP‌ها برای تغییر رویه‌ خود منتظر اقدام رگولاتوری هستند.

از سوی دیگر به علت اینکه این مصوبه مربوط به سال‌های گذشته بوده، احتمال اینکه رگولاتوری قصد ابلاغ دوباره آن را نداشته باشد نیز وجود دارد.
کد مطلب: 19305
نام شما
آدرس ايميل شما


امید
feedback
یه سوال

این رگلاتوری، رییس و صاحب هم داره یا همینجوری ، صلواتی اداره میشه؟

از سال ۸۷ یادشون نبود؟ یه هو از زیر خروارها پرونده و آت و آشغال دیدن ااااا.... یه قانون هست که باید اجرا کنن!!!
این رگلاتوری باید یه کنفرانس ترتیب بده در زمینه مدیریت و اپل و سیسکو و مایکروسافت و چندتا دیگه رو دعوت کنه و مدیریت یادشون بده!
1
feedback
سلام
اینترنت خوبه، مشکلی نداره، گرون هست، اما ارزششو داره، لطفاً نامحدودش نکنین، من سرعت میخوام نه ترافیک!
علی
feedback
اگه نا محدود بشه سرعت میاد پایین میشه مثل مخابرات.الان یک کاربر خونگی با 8000 تومان هم میتونه از پپها سرویس بگبره.تازه داره همه چی خوب میشه.دستش نزنین
اف
feedback
همش شعاره حالا اینترنتو نامحدود کنن مگه اکثر مردم چقدر استفاده ی بیشتر می کنن هر کی که نخواد صبح تا شب دانلود کنه ماهانه 10 گیگ بسشه
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام