۰
plusresetminus
دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۰۵

U۴۶ and U۵۶؛ سری جدید نوت‌بوک‌های اسوس

ایتنا - این سری از نوت‌بوک‌ها مجهز به پردازنده‌های نسل جدید اینتل (Sandy bridge) و چیپ‌ست HM۶۵ است.
ASUS U46 notebook
ASUS U46 notebook

اسوس از ان جایی که سابقه طولانی در زمینه ساخت تجهیزات الکترونیکی دارد، انجام کارهای خاص در این زمینه به رایش کار چندان مشکلی نیست.

یکی از کارهایی که اسوس در این مدت تبحر خاصی در آن پیدا کرده است ساخت نوت‌بوک، آن هم از نوع فوق سبک است که به اصطلاح کارشناسان به آن Ultra Portable گفته می‌شود.

به گزارش ایتنا، یکی از محصولات جدید این شرکت در سری فوق سبک نوت‌بوک‌های U۴۶ و U۵۶ هستند که به طراحی جدید وارد بازار شده است.

این سری از نوت‌بوک‌ها مجهز به پردازنده‌های نسل جدید اینتل (Sandy bridge) و چیپ‌ست HM۶۵ است.

اسوس برای تکمیل این سری از محصولات خود پورت‌های ۰.USB ۳ را به این محصول اضافه کرده است که این موضوع علاوه بر امکان استفاده از وسایل ذخیره‌سازی جدید، امکان دست‌یابی به فناوری USB Charge را برای شارژ سریع وسایل الکترونیکی را به کاربر می‌دهد.

سری U۴۶ در دو مدل U۴۶E و U۴۶SV به بازار ارائه می‌شود که در هر دو مدل از صفحه نمایش ۱۴ اینچی با حداکثر دقت ۷۶۸×۱۳۶۶ پیکسل، پردازنده‌های Core i۳/i۵ (براساس پیکربندی) و هارددیسک‌های ۳۲۰، ۵۰۰ و ۶۴۰ با سرعت ۵۴۰۰ دور در دقیقه و ۵۰۰ و ۷۵۰ با سرعت چرخش ۷۲۰۰ دور در دقیقه بهره می‌برند و تفاوتی در امکانات ارتباطی با یکدیگر ندارند.

اما مهم‌ترین این دو نوت‌بوک در پردازنده گرافیکی آن است، در مدل US۴۶E از پردازنده‌گرافیک مجتمع داخل پردازنده استفاده شده است، اما در مدل U۴۶SV پردازنده‌گرافیکی GT ۵۴۰M وظیفه پردازش اطلاعات را برعهده دارد.

اما U۵۶E تنها مدل از سری U۵۶ است که تنها در اندازه صفحه‌نمایش (۶/۱۵ اینچ) و پردازنده صوتی از پردازنده Realtek ALC ۲۶۹ به جای Asus Sonicfocus استفاده شده است.

دو مدل ۱۴ اینچی با باتری ۴ سلولی در حدود ۲.۰۷ کیلوگرم و مدل ۱۵ اینچی با همین باتری وزنی در حدود ۲.۷ کیلوگرم دارد.

این محصول انتخابی مناسب برای کسانی است که زیبایی، سبکی و کارایی بالا را در یک دستگاه می‌خواهند.
کد مطلب: 19250
نام شما
آدرس ايميل شما