۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۵۷

دوازدهمين نمايشگاه تله‌کام برگزار مي‌گردد

ايتنا - این نمایشگاه بزرگ‌ترین رویداد و گردهمائی در بخش مخابرات و ارتباطات کشورمان است.
دوازدهمين نمايشگاه تله‌کام برگزار مي‌گردد


دوازدهمين نمايشگاه بين‌المللي صنايع مخابرات و اطلاع‌رسانی( ايران تله کام ۲۰۱۱) با حضور شرکت‌ها و تولید کنندگان داخلی و خارجی برگزار مي‌شود.
به گزارش ایتنا اين نمايشگاه از تاریخ ۲۴ تا ۲۷ آبان ماه ۱۳۹۰ مصادف با ۱۵ تا ۱۸ نوامبر ۲۰۱۱ در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برپا خواهد بود.

این نمایشگاه که از آن مي‌توان به بزرگ‌ترین رویداد و گردهمائی در بخش مخابرات و ارتباطات کشورمان نام برد تاکنون يازده دوره متوالی و به صورت بین‌المللی با حضور فعال ارگان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی مطرح کشورمان مرتبط با زمینه‌های موضوعی نمایشگاه و همچنین شرکت‌های مطرح خارجی فعال در زمینه این صنعت، توسط شرکت پالار سامانه با اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران و با همکاری شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شده است.

به گزارش ایتنا اطلاع‌رساني اين نمايشگاه آغاز گرديده است و انجام مراحل ثبت نام از متقاضیان مشارکت در تله‌كام ۲۰۱۱ نيز بزودي صورت خواهد گرفت.

علاقه‌مندان جهت كسب اطلاعات و جزئيات بيشتر مي‌توانند از طريق تلفن، فاكس و يا نمابر با ستاد برگزاري نمايشگاه با شماره‌هاي ۳۹-۸۸۷۹۸۷۳۸ تماس حاصل نمايند.
کد مطلب: 19204
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام