۳
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۵۴

افت کیفیت و سرعت اینترنت، بیشترین نارضایتی کاربران

ایتنا - به گفته رییس انجمن شرکت‌های اینترنتی موضوعی که کاربران از آن به عنوان دغدغه خود برای استفاده از اینترنت یاد می‌کنند، بحث افت کیفیت و سرعت اینترنت است که بیشترین نارضایتی کاربران را به خود اختصاص داده است.
افت کیفیت و سرعت اینترنت، بیشترین نارضایتی کاربران



به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاری دانشجویان، مسعود ریاضیات اظهار کرد: همواره رشد اقتصادی و توسعه پایدار در گروه زیرساخت‌های ارتباطی بوده ولی امروزه برقراری یک شبکه پرقدرت اینترنت و ایجاد بستر سریع تبادل اطلاعات ضامن اصلی رشد اقتصادی در قرن ۲۱ به حساب می‌آید ولی متأسفانه این امر مهم آنچنان که باید، در برنامه‌های کلان دیده نشده و نادیده گرفته شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه وضعیت توسعه اینترنت در کشور در سال‌های اخیر نسبت به چند سال گذشته بهتر شده ابراز کرد: بالا بودن هزینه اینترنت در کشور و دسترسی نیافتن به همه سایت‌ها نیز از دیگر دغدغه‌های کاربران ایرانی است.

ریاضیات با تاکید بر اینکه متأسفانه مدیریت اینترنت کشور کمبودهای فراوانی دارد؛ در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مخابرات به تعهدات قبل از خصوصی‌سازی خود پایبند نبوده است گفت: بعضاً مخابرات با محدودیت‌هایی که بر سر راه بخش خصوصی به وجود می‌آورد، رقابت را بی‌معنا کرده و می‌توان گفت که عمل نکردن به تعهدات یکی از نقایص در بخش مدیریت اینترنت است.

وی تاکید کرد: به عنوان مثال مخابرات به یکی از رقبای سرسخت بخش خصوصی در زمینه واگذاری اینترنت پرسرعت تبدیل شده و می‌توان گفت که این شرکت با بهانه عدم توانایی بخش خصوصی درصدد تخصیص بخش بزرگی از بازار اینترنت پر سرعت به خود است.
کد مطلب: 19199
نام شما
آدرس ايميل شما


ahmaden
feedback
فقط و فقط یک دلیل دارد این گرانی !
انحصار گرایی مخابرات و دولت
feedback
Iran, Islamic Republic of
افتضاحه اقا هیچ کس هم نیست جوابگوی حقوق تضییع شده مردم باشه ، شرکتها دارن پول پارو می کنن در مقابل یه چیزی به اسم adsl دارن به خورد مردم میدن ، سرعت پایین قطعی مکرر اون هم از شرکتهایی مثل po که کلی ادعاش میشه هر روز داره بد تر میشه شما اگه یه نظر سنجی بذارید معلوم میشه چقدر کاربرا ناراضی هستن .
مجتبی فعال
feedback
Iran, Islamic Republic of
بخش خصوصی هیچ مشکلی نداره
یادتونه موقعی که مجوز ICP داده میشد چقدر اینترنت ایران پیشرفت کرد
تا موقعی که مخابرات اینترنت رو به نام خودش زد و ... وارد معرکه شد کل اینترنت از هم پاشید
فقط باید مخابرات خصوصی شود و شرکتهای خصوصی خودشان همه کاره شوند
و مخابرات هم جمعش کنن بد نیست
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام