۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۳۷

تلاش تازه مدیران فیس‌بوک برای اثبات مالکیت

ایتنا - وکلای مدافع شرکت فیس‌بوک به تازگی مدارک جدیدی را به منظور اثبات مالکیت مارک زوکربرگ بر این شرکت در اختیار دادگاه گذاشته‌اند.
تلاش تازه مدیران فیس‌بوک برای اثبات مالکیت



به گزارش ایتنا به نقل از فارس، این اقدام پس از آن صورت می‌گیرد که یکی از شهروندان نیویورک با ارائه اسناد و قراردادهایی مدعی مالکیت بر نیمی از سهام شرکت فیس‌بوک شد و خواستار دریافت میلیارد دلار از این شرکت شده است.

وی مدعی است قراردادی در همین زمینه در سال ۲۰۰۴ با زوکربرگ منعقد کرده و بر همین اساس باید نیمی از شرکت زوکربرگ را در کنترل خود بگیرد.

در صورت اثبات ادعای این فرد وی مالک بیش از ۵۰ میلیارد دلار ثروت بادآورده خواهد شد.

این فرد که Paul Ceglia نام دارد یک قرارداد دو برگی را به دادگاه تقدیم کرده و می‌گوید بر اساس این قرارداد مالک نیمی از فیس‌بوک است.

این در حالی است که زوکربرگ می‌گوید این قرارداد جعلی است و همکاری دو طرف در حوزه های دیگری بوده و Paul Ceglia یک شیاد است.

ناواضح بودن تصویر قراردادی که توسط شاکی فیس بوک ارائه شده فعلا کفه ترازو را به نفع زوکربرگ سنگین‌تر کرده، هر چند به نظر می‌رسد رسیدگی به این پرونده تا چند ماه دیگر هم به طول بینجامد.

زوکربرگ می‌گوید این قرارداد مربوط به توافق دو طرف برای طراحی یک دیتابیس در زمینه نقشه خوانی خیابانی است و هیچ ربطی به فیس‌بوک ندارد.
کد مطلب: 19172
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام