۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۴۰

25 درصد پست‌هاي مديريتي SAP در دست زنان

ايتنا - در سال گذشته اين ميزان ۱۷.۸ درصد بوده است.
25 درصد پست‌هاي مديريتي SAP در دست زنان


شركت نرم‌افزاري SAP بر اساس آخرين برنامه‌ريزي‌هاي خود اعلام کرده است که تا سال ۲۰۱۷ ميلادي ۲۵ درصد کارمندان اين شرکت در پست‌هاي مديريتي را زنان تشکيل خواهند داد.

به گزارش ایتنا از همكاران سيستم، براي نيمه دوم امسال اين شركت ۱۸.۲ درصد از پست‌‌هاي مديريتي خود را به زنان اختصاص داد و اين در حالي است كه سال گذشته اين ميزان ۱۷.۸ درصد بود.

از سوي ديگر، شرکت SAP با انتشار گزارشي اعلام کرد با تمرکز روي طرح‌هاي نوآورانه توسعه پايدار بين سال‌هاي ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ ميلادي توانسته است ۵/۲۶۲ ميليون دلار كاهش هزينه داشته باشد.

اين شرکت در گزارش خود توضيح داد که طي سه ماه قبل از ۳۰ ژوئن ۲۰۱۱ حجم گازهاي گلخانه‌اي توليد شده در آن ۱۱۵ کيلوتن بوده است.

ميزان انتشار گازهاي گلخانه‌اي شرکت SAP به‌ازاي هر يک از کارمندان آن در دوره زماني ياد شده ۳ درصد افزايش يافته و اين در حالي بوده که تعداد کارمندان آن نيز تا اين زمان ۵ درصد بيشتر شده است.

به گفته SAP، اين شرکت همچنان به هدف خود براي كنترل ميزان توليد گازهاي گلخانه‌اي تا پايان سال جاري ميلادي در سقف ۴۶۰ کيلوتن پايبند است كه اين رقم بر اساس هدف بلند مدت اين شركت است كه تا سال ۲۰۲۰ ميزان توليد گازهاي گلخانه اي خود را به ميزان سال ۲۰۰۰ كاهش دهد.

موفقيت SAP در زمينه کنترل هزينه‌ها و كاهش انتشار آلاينده‌ها در نتيجه سرمايه‌گذاري‌هاي اين شركت در طرح‌هاي مربوط به افزايش کارآمدي مصرف انرژي و کربن، تغيير رفتار كارمندان و تامين انرژي الکتريكي مورد نياز از منابع تجديدشدني بوده است.
کد مطلب: 19155
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام