۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۰۶

ویدئوهای جعلی آی‌فون ۵ در اینترنت

ایتنا - ویدئوهای جعلی بسیاری در اینترنت درباره آی‌فون ۵ منتشر شده که هیچ یک مورد تایید نیست.
ویدئوهای جعلی آی‌فون ۵ در اینترنت


در حالی که عرضه نسل جدید آیفون قدری طولانی شده، گزارش‌های جدید حاکی است که ویدئوهای جعلی درباره معرفی آی‌فون ۵ در اینترنت منتشر شده است.

به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاری دانشجویان، در حالی که عرضه نسل جدید آیفون قدری طولانی شده و گفته می‌شود طرفداران محصولات اپل همه خسته شده و گوشی آی‌فون ۴ خود را با گوشی جدید سامسونگ (گالاکسی اس ۲) و اچ تی سی (سنسیشن) جایگزین کرده‌اند، گزارش‌های جدید حاکی است که ویدئوهای جعلی از آی‌فون ۵ در اینترنت منتشر شده است.

ویدئوهای جعلی بسیاری در اینترنت درباره آی‌فون ۵ منتشر شده که هیچ یک مورد تایید نیست. در یک ویدیو که در یک سایت آلمانی عرضه شده، تمام جزئیات مهم آی‌فون از قبیل طراحی جدید، چیپ‌های دو هسته‌ای جدید A۵، دوربین ۸ مگاپیکسل با قابلیت ضبط ویدئویی FullHD و صفحه نمایش بزرگ‌تر نشان داده است.

اما همه این ویدئوها جعلی هستند و فقط برای ایجاد یک بازار خوب قبل رسیدن گوشی اپل به بازار منتشر می‌شوند. سری قبلی آی‌فون‌ها هم به این شکل وارد بازار می‌شدند اما نه به این شدت که برای آی‌فون ۵ وجود دارد.

گفته می‌شود معمولا کمپانی‌های بزرگ برای اینکه سلیقه مشتری‌ها را بدانند و دانسته گوشی جدید خود را به بازار وارد کنند شروع به شایعه‌پراکنی کرده و از این راه سلیقه مشتری‌ها را شناسایی می‌کنند.
کد مطلب: 19149
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام