۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۳۲

عرضه تبلت اندرویدی با برند معروف پیر کاردین!

ایتنا - اگر لوگوی پیر کاردین این تبلت را به کنار بگذاریم هیچ برتری خاصی نسبت به سایر تبلت‌های موجود در بازار ندارد
عرضه تبلت اندرویدی با برند معروف پیر کاردین!


این‌روزها آنقدر تبلت‌های اندرویدی از شرکت‌های الکترونیکی کمتر شناخته شده به بازار عرضه می‌شوند، که اصلاً متعجب نمی‌شویم وقتی یک شرکت که به عرضه پوشاک مشهور است اقدام به عرضه محصول تبلت خود به بازار می‌کند.

به گزارش ایتنا به نقل از فارنت، شرکت پیر کاردین که در دنیای مد و به اصطلاح فشن برای خود برند معتبری به حساب می‌آید تبلت ۷ اینچی اندرویدی خود را تحت عنوان اولین طراح تبلت در بریتانیا و با ظاهری جذاب، بسته‌بندی جذاب‌تر و مانند همیشه همراه با لوگوی متالیک پیر کاردین عرضه کرده است.

البته این تبلت با نام تجاری PC-۷۰۰۶ اولین محصول برند پیر کاردین در بازار محصولات الکترونیک نیست و پیر کاردین حضور خود را با عرضه دو تبلت ۷ اینچی PC۷۲۹ و ۸٫۹ اینچی PC۸۱۹ در بازار آغاز کرده بود.

دو تبلت پیشین این شرکت به سیستم عامل ویندوز ۷ و پردازنده VIA C۷-M مجهز بودند که شارژ باطری آن‌ها تنها ۲٫۵ ساعت عمر داشت اما تبلت جدید این شرکت با پردازنده یک گیگاهرتزی Cortex A۸ سامسونگ به نظر حضور بهتری خواهد داشت.

ظاهراً و بر خلاف انتظار به جای سیستم عامل اندروید بالای نسخه ۳ این تبلت از اندروید ۲٫۲ فرویو بهره می‌برد و به ۵۱۲ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش تا ۱۶ گیگابایت توسط درگاه میکرواس‌دی مجهز است.

دقت صفحه نمایش این تبلت ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل بوده و ابعاد آن۱۹٫۵ در ۱۲٫۳ در ۱٫۴ سانتیمتر است و تنها ۵۲۰ گرم وزن دارد.

اگر لوگوی پیر کاردین این تبلت را به کنار بگذاریم هیچ برتری خاصی نسبت به سایر تبلت‌های موجود در بازار ندارد و اگر لوگوی پیر کاردین این تبلت برای شما مهم است باید به فکر تأمین قیمت ۴۴۷ دلاری آن نیز باشید.
کد مطلب: 19078
نام شما
آدرس ايميل شما


تبلت هیوندای
feedback
Iran, Islamic Republic of
تبلت بدی نیست مدل 703 مشخصات خوبی داره