۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۴

اطلاعات شخصي خبرنگاران در «سمان» امن است

ايتنا - مدير كل مطبوعات داخلي ارشاد: برای تامین امنیت اطلاعاتی این سامانه، با یک شرکت معتبر داخلی قرارداد بسته‌ایم.


مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اهالی رسانه اطمینان داد که سامانه «سمان» از امنیت بالایی برخوردار است و اطلاعات شخصی خبرنگاران که در آن ثبت شده است، به هیچ وجه به بیرون درز نمی‌کند.

به گزارش ایتنا از مهر، پدرام پاک‌آيین درباره میزان امنیت سایت «سمان» (سامانه جامع اطلاعات خبرنگاران) و تمهیدات پیش‌بینی شده برای جلوگیری از درز اطلاعات شخصی خبرنگاران به بیرون گفت: برای تامین امنیت اطلاعاتی این سامانه، با یک شرکت معتبر داخلی قرارداد بسته‌ایم و این شرکت تمام لوازم پشتیبانی و نگهداری از این سامانه را تامین می‌کند.

وی نام این شرکت را عنوان نکرد و دلیل این کار را منتفی کردن احتمال ایجاد هر گونه اختلال در سایت «سمان» عنوان کرد.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی افزود: این شرکت در تمام طول سال دایر است و همه اطلاعات مربوط به خبرنگاران سراسر کشور از جمله مشخصات فردی و اطلاعات پرسنلی و مربوط به آثار آنها را در این سامانه بارگذاری کرده است.

این مقام مسئول در وزارت ارشاد هدف از تجمیع اطلاعات شخصی خبرنگاران را در سایت «سمان» دسته‌بندی آنها و فراهم شدن امکان جست‌وجو و یافتن لحظه‌ای اطلاعات اهالی رسانه عنوان کرد و گفت: تنها مسئولان این شرکت و همکاران فنی ما به اطلاعات شخصی خبرنگاران دسترسی دارند.
کد مطلب: 19072
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام