۰
plusresetminus
شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۰:۳۸

HP TochPad در سرازیری قیمت

ایتنا - تبلت HP TouchPad همچنان در مسیری روبه نزول حرکت می‌کند.
HP TochPad در سرازیری قیمت


این تبلت در یک هفته سه‌بار کاهش قیمت یافت و هر بار ارزشش کمتر از گذشته گردید.

به گزارش ایتنا به نقل از پی‌سی‌ورلد، روند کاهش قیمت HP TouchPad جمعه هفته گذشته و با 50دلار تخفیف مدل 16 گیگابایتی خود و نزول قیمت این محصول به 450 دلار آغاز گردید.

این تغییر قیمت یک امر معمول و طبیعی به نظر می‌رسید، تا چهارشنبه که پری‌سنترال در گزارشی از احتمال کاهش قیمت تاچ‌پد اچ‌پی تا 100 دلار در آخر هفته خبر داد.

این روند کاهش قیمت بدین‌جا ختم نشد تا اینکه در روز جمعه قیمت TouchPad 16GB در سایت ووت با پیشنهاد 380 دلاری برای فروش عرضه گردید.

استقبال سرد از این تبلت شرکت HP به ماه ژوئن سال 2011 برمی‌گردد.

به گزارش ایتنا به نقل از خبرنگار پی‌سی‌ورلد، HP TouchPad از طراحی دست و پاگیر، عملکرد ضعیف و انتخاب برنامه‌های کاربردی ضعیف رنج می‌برد.

HP در آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری این تبلت مشکلات عملکردی آن را برطرف کرده است، اما عدم برنامه‌های کاربردی مناسب و شباهت فیزیکی به iPad نسل اول از نقاط ضعفی است که هنوز با خود همراه دارد.

تاچ‌پد اچ‌پی دارای قابلیت‌هایی است که آی‌پد فاقد آن است؛مانند: صفحه کلید با قابلیت‌ تغییر اندازه به همراه اعداد و یکپارچه سازی قدرتمند عکس فیس‌بوک. اما با همه اینها نکات و برجستگی‌ها محصول شرکت اپل را ندارد.

اگر چه سیستم‌عامل WebOS تنها دلیل خرید شرکت Palm بود تا HP هم سخت افزار و هم‌ نرم‌افزار را همانند اپل در کنار هم داشته‌باشد، اما تا به حال نتواسته به آرزوی خود یعنی رقابت با اپل برسد.

پیش‌بینی می‌شود روند کاهش قیمت تبلت HP ادامه یابد.
کد مطلب: 19021
نام شما
آدرس ايميل شما