۰
plusresetminus
شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۴
از سوي سازمان نصر اعلام شد

مهلت کاندیداتوری عضویت در هیئت مدیره نظام صنفی تهران



زمان ثبت نام از داوطلبان عضویت در هیئت مدیره و بازرسی نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران تعیین شد.

به گزارش ایتنا داودحقگو، دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران با اعلام این خبر گفت :مهلت کاندیداتوری عضویت در هیئت مدیره و بازرس از تاریخ ۴ شهریورماه لغایت ۱۳ شهریورمی­باشد.

وی افزود: مهلت ارائه مدارک داوطلبین در هیئت مدیره و بازرس نیز تا ۴ مهرماه می‌باشد و داوطلبین می‌بایست مدارکی چون تصویر و اصل شناسنامه، مدرک تحصیلی، گواهی عدم اعتیاد به موادمخدر، گواهی عدم سوء پیشینه و گواهی حسن شهرت را هنگام ثبت نام ارائه نمایند.

دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران با بیان این که مجمع سازمان در مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد، اظهار داشت: با توجه به پایان کار هیئت مدیره و بازرس سازمان، سومین دوره انتخابات برای انتخاب اعضای هیئت مدیره از میان شاخه شرکت‌ها، فروشگاه‌ها، مشاوران و همچنین بازرس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از میان کاندیداهای شاخه شرکت‌ها ۱۵ نفر به عنوان عضو اصلی و سه نفر به عنوان عضو علی‌البدل، شاخه فروشگاه‌ها سه نفر به عنوان عضو اصلی و یک نفر به عنوان عضو علی‌البدل و از شاخه مشاوران دو نفر به عنوان عضو اصلی و یک نفر به عنوان عضو علی‌البدل به مدت سه سال انتخاب خواهند شد. همچنین یک نفر به عنوان بازرس اصلی و یک نفر به عنوان بازرس علی‌البدل به مدت یک سال انتخاب خواهند شد.
کد مطلب: 18950
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام