۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۸

سونی اریکسون با Xperia™ ray شگفتی می‌آفریند

ایتنا - آخرین پلت فرم آندروید برای تلفن‌های هوشمند (نان زنجفیلی (Gingerbread) ۳/۲) با Facebook inside Xperia™ از خصوصیات این گوشی می‌باشد.
سونی اریکسون با Xperia™ ray شگفتی می‌آفریند


سونی اریکسون هم‌زمان با نمایشگاه CommunicAsia ۲۰۱۱ در سنگاپور تلفن هوشمند جدید و خیره کننده Xperia™ ray را معرفی کرد. این تلفن هوشمند با صفحه نمایش ۳/۳ اینچی و مبتنی بر آخرین پلتفرم آندروید برای تلفن‌های هوشمند (نان زنجفیلی (Gingerbread) ۳/۲)، به یک پردازنده یک گیگاهرتزی، نمایش واقعی با موتور پردازش تصویر براویا موبایل، یک دوربین ۱/۸ مگاپیکسلی با حسگر Exmor R™ ویژه موبایل و عملکرد تصویربرداری با وضوح بالا (HD)، مجهز شده است. Xperia™ ray با تنها ۴/۹ میلی‌متر ضخامت از طراحی پیشتاز، که سونی اریکسون با آن شناخته شده است، بهره‌مند شده است.

به گزارش ایتنا، این گوشی به منظور افزودن مجموعه کاملی از مشخصات، دوربین دوم بر روی گوشی، صفحه نمایش ضد خش با وضوح و شفافیت عالی و کلیدهای لمسی یکپارچه را بکار گرفته است.

یکپارچه سازی منحصربفرد Facebook inside Xperia™ سونی اریکسون تجربه بی‌نظیری از تعاملات اجتماعی ارائه می‌نماید. این گوشی همچنین در ترکیب با خدمات گوگل و همچنین دسترسی به بیش از ۲۰۰۰۰۰ برنامه کاربردی از طریق آندروید مارکت، شالوده‌ای قابل اطمینان و سرگرم کننده برای تلفن هوشمند ارائه می‌نماید.

دانیل سندبلوم، مدیربازاریابی جهانی سونی اریکسون، گفت: «انتظار ما این است که Xperia™ ray مصرف کنندگانی را که به دنبال ترکیبی از طراحی زیبا و مجموعه‌ای از ویژگی‌های غنی هستند، را به خود جلب کند. ما امکان ارائه انحصاری چنین ترکیبی را با تلفیق بهترین مواد و ویژگی‌های چنین رسانه‌ای ارائه شده از سوی سونی، داریم.

سونی اریکسون Xperia™ ray در بازارهای منتخب جهانی از سه ماهه سوم ۲۰۱۱ در دسترس خواهد بود.
کد مطلب: 18771
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام