۱
۰
plusresetminus
شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱۹
با اين سرعت، عمر ما تلف مي‌شود

بیش از 94 درصد كاربران از سرعت اینترنت ناراضی‌اند

ایتنا - بيش از 80 درصد از کاربران ایرانی، سرعت پایین اینترنت ایران را عامل اتلاف وقت و عمر خود می‌دانند.
بیش از 94 درصد كاربران از سرعت اینترنت ناراضی‌اند


بر اساس نظرسنجی سایت ایتنا، 94 درصد از کاربران ایرانی از سرعت اینترنت خود ناراضی هستند.

به گزارش ایتنا در این نظرسنجی که هم‌اکنون نیز ادامه دارد، کاربران باید در پاسخ به اين پرسش كه: «شما در مورد سرعت اينترنت مورد استفاده خود چه نظري داريد؟» به یکی از گزینه‌هاي پيشنهادي رای دهند.

حدود 81 درصد از شرکت کنندگان به گزینه: «به علت كندي باعث اتلاف وقت و عمرم مي‌شود» و همچنين حدود 13 درصد به گزینه: «تاحدودي پايين‌تر از نياز من است» راي داده‌اند.
باقی شركت كنندگان نيز به گزینه‌های حاوي ديدگاه مثبت در مورد سرعت موجود اينترنت دیگر رای داده‌اند.

به گزارش ایتنا، از برگزاري این نظرسنجی دو هفته می‌گذرد و با استقبال كاربران مواجه شده است.

گفتني است مسئله محدوديت پهناي باند و مشكل پايين بودن سرعت اينترنت همواره از سوي كاربران، كارشناسان و حتي مديران بخش خصوصي و صنفي و نيز نمايندگان مجلس، به عنوان يكي از موانع توسعه فناوري اطلاعات كشورمان مورد انتقاد قرار گرفته است.

شايان ذكر است كه در يك نظرسنجی كه در ابتدای سال 90 در ایتنا انجام شد، بیش از 78 درصد کاربران «لغو محدودیت سرعت اینترنت کاربران» را ضروری‌ترین برنامه حوزه فناوری‌های نوین در سال 90 ذكر كرده بودند.
کد مطلب: 18744
نام شما
آدرس ايميل شما


مرتضی
feedback
Germany
ممنون از انعکاس نتایج نظرسنجی ولی فکر نمیکنید که مسئولینی که باید به این نظرسنجی ها و آمار نگاهی بیندازند و واقعیت این امر رو متوجه بشند حتی عین خیالشان هم نیست؟و باز ادعاهای خودشون رو پیش میبرند؟البته گذر از زمان تمام واقعیت ها رو اثباط میکنه و این وسط چهره هایی شرمنده و چهره هایی سربلند میان مردم بجا خواهند ماند. این اخبار و نظرسنجیها و مقاله ها هر کدام سندی هستند قابل دسترس برای آینده.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام