کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ایتنا به گوگل پلاس رفت

سايت خبری ايتنا , 18 تير 1390 ساعت 15:00

ایتنا - سایت خبری تحلیلی ایتنا از امروز 18 تیر 1390 به جمع گوگل پلاسی‌ها پیوسته است.



این روزها اکثر خبرهایی که در حوزه وب و اینترنت مخابره می‌شود، اخبار شبکه جدید اجتماعی دنیا «گوگل پلاس» است که محصولي جديد از مجموعه فراوان محصولات گوگل است.

به گزارش ایتنا، گوگل پلاس نوپا که برای رقابت با فیس‌بوک طراحی شده، از مدت‌ها پيش همه را در انتظار خود نگهداشته و اكنون توانسته با فاصله كمي از اعلام شروع به كار، بازار اخبار حوزه وب را به گرمي تحت تاثیر خود قرار دهد، به صورتي كه هر روز خبری از عضویت، قوانین، ساختارها و حواشی این سایت بر روی سایت‌های حوزه فاوا در دنیا منتشر می‌گردد.

گوگل البته اين شبكه را به صورت محدود راه‌اندازي كرد و عضويت در آن را محدود ساخت؛ همين امر هم عطش و علاقه كاربران منتظر را افزون كرد، و سپس فضاي اين شبكه جوان را براي ديگر كاربران نيز بازنمود.

تحليلگران با توجه به توانايي‌هاي گوگل، آينده درخشاني را براي اين شبكه اجتماعي پيش‌بيني مي‌نمايند.

سایت خبری تحلیلی ایتنا نیز با توجه به اهمیت شبکه‌های اجتماعی در عرصه ارتباط، در این شبکه اجتماعی حضور پیدا کرده و از امروز 18 تیر 1390 به جمع گوگل پلاسی‌ها پیوسته است.

نشانی پروفایل ایتنا در گوگل پلاس https://plus.google.com/108775748718846618368/posts?hl=en&tab=wX می‌باشد.

هم‌چنین سایت ایتنا این فرصت را برای علاقه‌مندان به عضویت در این شبکه اجتماعی فراهم نموده تا بادرخواست و اعلام آدرس پست الکترونیکی‌ (ایمیل) خود در نظرات با دریافت دعوت‌نامه به عضو این شبکه اجتماعی شوند.


کد مطلب: 18739

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/18739/ایتنا-گوگل-پلاس-رفت

ايتنا
  https://www.itna.ir