۰
plusresetminus
شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۴

ویندوز فون جدید 2012 می‌آید

ایتنا - شرکت مایکروسافت که چندی پیش سیستم‌عامل موبایلی ویندوز فون خود را به‌روز کرد و آن را با نام Mango در اختیار کاربران گذاشت، هم‌اکنون در حال تکمیل نسخه بعدی این محصول است که سال ۲۰۱۲ به صورت رسمی وارد بازار می‌شود.
ویندوز فون جدید 2012 می‌آید


به گزارش ایتنا به نقل از فارس، نسخه آزمایشی این سیستم‌عامل موبایلی هم‌اکنون تکمیل شده است و مایکروسافت آن را در اختیار مراکز تولیدکننده تلفن‌همراه قرار داده تا مشکلات آن مشخص شود.

این طور که به نظر می‌رسد، شرکت مایکروسافت برای سری نسخه‌های جدید سیستم‌عامل موبایلی خود یک رویه نام‌گذاری را در نظر گرفته و بر این اساس در پایان نام آن حرف انگلیسی او(O) را به کار می‌برد.

بر این اساس در حالی که نسخه قبلی سیستم‌عامل ویندوز فون مایکروسافت چندی پیش با نام Mango عرضه شد، نسخه جدید آن که قرار است سال ۲۰۱۲ وارد بازار شود Tango نام دارد.

شرکت مایکروسافت هنوز این سیستم‌عامل جدید و خبر تکمیل آن را تایید نکرده است و به همین خاطر هنوز جزئیات زیادی در مورد این محصول مشخص نیست.

شرکت Compal از شرکای موبایلی مایکروسافت اعلام کرد که این سیستم‌عامل جدید را در اختیار گرفته و در حال انجام آزمایش‌های لازم روی آن است.

این شرکت همچنین توضیح داده است که نخستین گوشی هوشمند نوکیا مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون مایکروسافت فصل چهارم سال جاری میلادی وارد بازار می‌شود و احتمال می‌رود که روی آن نسخه Mango سیستم‌عامل ویندوز فون نصب شده باشد.
کد مطلب: 18657
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام