۰
plusresetminus
پنجشنبه ۹ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۳۶

برنده ویلای شمال نوکیا

ایتنا - جایزه قرعه کشی نوروزی 1390 اهدا شد.
برنده ویلای شمال نوکیا


تهران، ۸ تیر ۱۳۹۰- مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن- برنده خوش‌شانس ویلای شمال در قرعه‌کشی بزرگ نوکیا معرفی شد.

به گزارش ایتنا، در این مراسم که چهارشنبه شب در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن برگزار شد، پس از خوشامدگویی، فروهر فروتن مدیرکل نوکیا در ایران، سخنرانی خود را آغاز کرد. در این سخنرانی فروتن استراتژی‌های نوکیا در ایران را تشریح کرد و از اهمیت حمایت و خدمات پس از فروش و یکه‌تازی نوکیا در این زمینه سخن به میان آورد. فروتن طی سخنانش اظهار داشت که نوکیا در ایران در پی افزایش قدرت بومی و تقویتِ نمود اجتماعی است و درصدد است با مشتری‌ها ارتباط مستقیم داشته باشد و از خبرنامه جدید نوکیا به عنوان پلت‌فرمی برای ایجاد ارتباط با زنجیره فروش یاد کرد.

پس از سخنرانی فروتن، قرعه‌کشی بزرگ انجام و برنده نهایی ویلای شمال مشخص شد.

این برنده خوش شانس جناب آقای "هوتن شکیب" بود که با خرید گوشی نوکیا ۱۸۰۰ از مغازه "فروشگاه ساعی" کلید این ویلا را در اختیار گرفت. پس از معرفی برنده، از مغازه‌داری که گوشی موردنظر را فروخته بود دعوت شد و هدیه‌ای نیز به وی اعطا شد.

در پایان نیز با برگزاری یک مسابقه با موضوع آخرین دستاوردهای نوکیا در ایران در حضور میهمانان به ۳ نفر از برندگان گوشی نوکیا E۷ اهدا شد.

جشنواره نوروزی نوکیا در راستای گرامی‌داشت نوروز، یکی از بزرگترین اعیاد ایرانیان، شروع شد. در این جشنواره خریداران با پاک‌کردن اسکرچ روی برچسب جعبه و ارسال عدد ۷ رقمی زیر آن به شماره پیامک ۲۰۰۰۶۶۵۴۲ در این قرعه‌کشی شرکت کردند. جوایز این جشنواره که تا ۳۱ فروردین ۱۳۹۰ ادامه داشت شامل یک ویلا در شمال ایران و ۱۰۰ عدد گوشی Nokia N۸ و ۲۰۰ عدد لوازم جانبی بود.
کد مطلب: 18652
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام