۰
plusresetminus
شنبه ۴ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۷

رگولاتور سخن خود را پس گرفت

ايتنا - رگولاتوري داشتن سقف تعداد مشترك براي اپراتورها را رد كرد و سپس همين سخن را تكذيب كرد.


معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برداشته شدن سقف برای واگذاری سیم‌کارت اپراتورهای تلفن همراه را تکذیب کرد.

به گزارش ایتنا از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، «حسن رضوانی» گفت: برخی از رسانه‌ها خبری را منتشر کرده‌اند مبنی بر اینکه «هیچ کدام از اپراتورهای تلفن همراه کشور دارای سقف تعداد مشترک نیستند» که این موضوع درست نبوده و در پروانه تمام اپراتورها برای تعداد مشترکین سقف تعیین شده است.

وی افزود: تا زمانی که تعهدات جدیدی برای اپراتورها تعریف و ایجاد شود، اپراتورها بر اساس پروانه ملزم به رعایت سقف تعداد مشترکین هستند.
رضوانی تصریح کرد: در صورتی که تغییری در پروانه اپراتورها ایجاد شده یا تصمیم جدیدی در مورد تعهدات آنها گرفته شود، موارد به صورت شفاف از سوی رگولاتوری اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این در حالی است که دو روز پیش رضوانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار كرده بود: پس از بررسي پروانه‌هاي اپراتورهاي تلفن همراه کشور به اين نتيجه رسيديم که بازار و شرايط رقابتي عامل تعيين کننده سقف براي اپراتورها است.

وي گفته بود: در پروانه همراه اول جذب ۳۸ ميليون مشترک براي ۱۰ سال پس از دريافت پروانه ديده شده و اشاره‌اي نيز به داشتن سقف در پروانه اين اپراتور گنجانده نشده است و درباره ايرانسل نيز بعد از برگزاري جلسات متعدد با مديران اين مجموعه و بخش حقوقي رگولاتوري به اين نتيجه رسيديم که سقفي براي اپراتور دوم در آن زمان در نظر گرفته نشده است.

کد مطلب: 18575
نام شما
آدرس ايميل شما