۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۳۳

چاپ سریع ،صرفه جویی درزمان

ایتنا - شرکت سامسونگ الکترونیک، اقدام به ارائه سری جدیدی از چاپگرهای لیزری حرفه‌ای ویزه کاربران اداری و سازمانی نمود.
چاپگر سامسونگ - ML3310D
چاپگر سامسونگ - ML3310D

این گروه از چاپگرهای لیزری که با توجه به نیاز کاربران اداری و سازمانی با تکیه بر خصوصیاتی همچون سرعت بسیار بالای چاپ / کاهش زمان چاپ اولیه / افزایش حجم مواد مصرفی/... طراحی و تولید شده‌اند، برای اولین امکان چاپ سیاه وسفید با سرعتی، معادل ۳۱ الی ۳۵ برگ کاغذ A۴ را برای کاربران اداری / سازمانی فراهم می‌نمایند.


به گزارش ایتنا، اولین محصول از این خانواده که به ML۳۳۱۰D مشهور می‌باشد، با سرعتی معادل ۳۱ برگ برای محیط‌های کاری اداری کوچک و شرکت‌ها بسیار مناسب و ارزشمند می‌باشد.


این محصول جدید علاوه بر نمای شکیل و زیبا که حداقل فضای ممکن را برروی میز کاراشغال می‌نماید حداقل انرژی ممکن را حالا standby مصرف نموده و با دارا بودن ۶۴MB حافظه داخلی، با بهره گیری از پورت USB ۲. ۰ پر سرعت و پردازشگر قوی ۳۷۵Mhz، به آسانی جایگزین چاگپرهای لیزری فضا گیر و کند قدیمی خواهد شد.


ML۳۳۱۰D، مجهز به قابلیت چاپ دو رو (Duplex) بصورت استاندارد بوده و می‌تواند با سرعت ۱۶ برگ اقدام به چاپ ۲ طرفه اسناد و مدارک موجود نماید.

این چاپگر پرقدرت، دارای ظرفیت کاری ماهیانه معادل ۵۰هزار برگ بوده و با دو نوع کارتریج ۲۰۰۰ برگی (سایزکوچک) و ۵۰۰۰برگی عرضه شده است قابل ذکر است جهت استفاده در محیط‌های کاری شبکه، مدل مجهز به کارت شبکه استاندارد این محصول با نام تجاری ML۳۳۱۰ND نیز ارائه می‌گردد.
کد مطلب: 18468
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام