۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۰۷
نماینده ارومیه:

ما را به مأموريت فرستادند و وزارت ارتباطات را با راه و مسكن ادغام كردند

احتمالاً عده‌اي از بيرون مجلس خط مي‌گيرند
ایتنا - نماینده مردم ارومیه ضمن انتقاد از ادغام وزارت ارتباطات در وزارتخانه‌های راه و مسکن گفت: احتمالاً در این رابطه برخی از بیرون مجلس خط می‌گیرند و برنامه‌ریزی عمیقی وجود دارد که ما را بر اساس آن به مأموریت می‌فرستند و بعد در مورد ادغام وزارتخانه ارتباطات تصمیم می‌گیرند.
ما را به مأموريت فرستادند و وزارت ارتباطات را با راه و مسكن ادغام كردند



به گزارش ایتنا به نقل از فارس، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز سه‌شنبه طی تذکری آیین‌نامه‏ای با استناد به بند ۱۱ ماده ۲۳ آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: اعضای کمیسیون صنایع مجلس در زمان تصویب ادغام وزارت ارتباطات با وزارتخانه‌های راه و مسکن به دستور رئیس مجلس در مأموریت استان فارس حضور داشتند و این مصوبه در غیاب اعضای کمیسیون تخصصی وزارت ارتباطات و بدون اعمال نظر آن‌ها تصویب شده است.


وی افزود: ۲۳ نماینده عضو کمیسیون صنایع به عنوان تصمیم‌گیرنده ادغام وزارت ارتباطات در وزارتخانه‌های راه و مسکن تحقیقات زیادی در این رابطه انجام داده بودند اما در زمانی که اعضا در مأموریت به سر می‌بردند وزارت ارتباطات با وزارتخانه‌های راه و مسکن ادغام شد.


نماینده مردم ارومیه در مجلس تصریح کرد: ‌ احتمالاً در این رابطه برخی از بیرون مجلس خط می‌گیرند و برنامه‌ریزی عمیقی وجود دارد که ما را بر اساس آن به مأموریت می‌فرستند و بعد در مورد ادغام وزارتخانه ارتباطات تصمیم می‌گیرند.


علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در پاسخ به این تذکر نماینده ارومیه گفت: یقیناً هیچ برنامه‌ریزی عمیقی وجود ندارد و در حال حاضر هم موضوع، ادغام وزارت ارتباطات با وزارتخانه‌های راه و مسکن نیست بلکه این مسئله تصویب شده و در حال حاضر ایرادات شورای نگهبان مدنظر است.
کد مطلب: 18457
نام شما
آدرس ايميل شما


امیر رجائی زاده
feedback
United Kingdom
مظلوم تر از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیدا نکردند که ادغام کنند.☺
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام