۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۴۰
به زودی در تهران

نخستین ساختمان هوشمند آموزش آی تی

ایتنا - نخستین ساختمان هوشمند آموزش فناوری اطلاعات در ایران به زودی افتتاح می‌شود.
نخستین ساختمان هوشمند آموزش آی تی




به گزارش ایتنا، موسسه کهکشان نور برای اولین بار در ایران، اقدام به طراحی و راه اندازی ساختمانی هوشمند ویژه آموزش‌های تخصصی فناوری اطلاعات کرده و به زودی آن را طی مراسمی افتتاح خواهد نمود.


بر اساس این گزارش، از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد ساختمان هوشمند آموزش فناوری اطلاعات می‌توان به لابراتوارهای مجهز هواوی، لابراتوارهای تخصصی امنیت، اتاق آزمون با امکانات استاندارد، امکان برگزاری دوره‌های هم‌زمان در چند کلاس با یک مدرس، امکان کنترل متمرکز کلیه امکانات الکترونیکی در کلاس توسط مدرس، امکان برگزاری دوره‌ها بدون حضور فیزیکی مدرس از طریق اینترنت و امکان استفاده از کلیه نرم افزارهای کمک آموزشی اشاره کرد.


گفتنی است موسسه کهکشان نور، مرکز تخصصی آموزش دوره‌های مهندسی فناوری اطلاعات و مرکز آموزش‌های پیشرفته امنیت اطلاعات و شبکه و از پیشگامان آموزش تخصصی فناوری اطلاعات در ایران با بیش از یک دهه تجربه است. ارائه دوره‌ها و کارگاه‌های تخصصی مایکروسافت، سیسکو، هواوی، لینوکس، کامپتیا، امنیت شبکه و استانداردهای مدیریت فناوری اطلاعات، ارائه کتب تخصصی آی تی، برگزاری آزمون‌های بین المللی و برگزاری سمینارهای تخصصی از فعالیت‌های شاخص این موسسه می‌باشد.


ساختمان هوشمند آموزش فناوری اطلاعات کهکشان در ۱۸ خرداد ماه با حضور مسئولان ارشد بخش دولتی و خصوصی صنف فناوری اطلاعات به طور رسمی افتتاح خواهد شد.
کد مطلب: 18345
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام