۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۳۷

سرمایه‌گذاری کلان SAP بر نرم‌افزارهای سبز

ایتنا - نرم‌افزارهای سبز به آن دسته از برنامه‌هایی اطلاق می‌شود که حامی محیط زیست بوده و با عناصر طبیعی سازگاری بیشتری دارد.
سرمایه‌گذاری کلان SAP بر نرم‌افزارهای سبز






شرکت آلمانی SAP بزرگترین شرکت تولیدکننده نرم‌افزارهای مدیریت تجاری، در نظر دارد مبلغ ۵/۷ میلیارد یورو (۱۱ میلیارد دلار) را برای تولید محصولاتی که از یک سو بهره‌وری شرکت‌ها را افزایش می‌دهد و از سوی دیگر به کاهش تخریب محیط زیست کمک می‌کند، سرمایه‌گذاری نماید.

به گزارش ایتنا به نقل از شماران سیستم، شرکت SAP در جریان کنفرانس سالانه Sapphire که در شهر اورلاندو واقع در ایالت فلوریدا برگزار شد، نشان داد استفاده از نرم‌افزارهایی که رصد و مدیریت امور تجاری را برای مدیران و بازرگانان فراهم می‌کند، حجم زیادی دی اکسید کربن تولید می‌نماید.

در این کنفرانس همچنین مشخص شد که استفاده از تلفن‌های همراه جدید و نرم‌افزارهای نوین تحلیل داده، می‌تواند شمار کارمندان بیمار سازمان‌ها را افزایش دهد.

مشتریان بسیاری در سراسر جهان نرم‌افزارهای تولید SAP را مورد استفاده قرار می‌دهند و این شرکت در سال گذشته، یکی از پررشدترین شرکت‌ها لقب گرفت.

این در حالی است که SAP در سال گذشته با اتخاذ رویکرد جدیدی توانست میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای خود را در سراسر جهان از ۴۵۰ کلیو تن به ۴۳۰ کیلو تن در سال ۲۰۱۰ تقلیل دهد که این میزان کاهش چهار درصدی را نشان می‌دهد.

نرم‌افزارهای سبز به آن دسته از برنامه‌هایی اطلاق می‌شود که حامی محیط زیست بوده و با عناصر طبیعی سازگاری بیشتری دارد.
کد مطلب: 18281
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام