۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۰۲

نظام صنفي کمیسیون اطلاع‌رسانی تشكيل مي‌دهد

ایتنا - حوزه فناوری اطلاعات و رسانه‌ها از منظر شفاف‌سازی به یکدیگر بسیار قرابت دارند و تشکیل کمیسیون تخصصی اطلاع‌رسانی در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در راستای گسترش فرهنگ این حوزه است.
نظام صنفي کمیسیون اطلاع‌رسانی تشكيل مي‌دهد


 به گزارش ایتنا به نقل از ایسنا، حمیدرضا قمی - دبیر کل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور -  با بیان این مطلب و با اشاره به اینکه حوزه فناوری اطلاعات و رسانه‌ها از منظر شفاف‌سازی به یکدیگر بسیار قرابت دارند، عنوان کرد: به‌طور کلی رسانه‌ها و IT رسالت مشترکی دارند و بیش‌تر همدیگر را می‌فهمند و رسانه‌ها می‌توانند با رصد کردن فعالیت‌های ما و هر کسی که فعال این حوزه است و انتقاد که فرهنگ آن بسیار در کشور ما پایین است، نقش سازنده‌ای داشته باشند.

وی افزود: در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به فکر بخش اطلاع‌رسانی هستیم که از چند جنبه مورد توجه است؛ یکی تقویت سایت سازمان است تا اخبار به روز‌تر و به شیوه‌ی مناسبت‌تری عرضه شود و دیگری بخش روابط عمومی سازمان است که انشاالله به زودی شکل خواهد گرفت؛ تقریبا از یکسال گذشته بحث ارتباطات بین‌المللی به‌صورت جدی در سازمان در حال پیگیری است.

دبیر کل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در پایان گفت: تشکیل کمیسیون تخصصی اطلاع‌رسانی در راستای گسترش فرهنگ این حوزه است که در دستور کار سازمان قرار گرفت و بنا به ضرورت آن با ایجادش موافقت شد.
کد مطلب: 18275
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام