۲
۰
plusresetminus
يکشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۵

تغييرات در وزارت ارتباطات؛ دو معاون رفتني شدند

ايتنا - وزیر ارتباطات در حال رایزنی برای جایگزین کردن ریاست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و معاونت فناوری و امور بین‌الملل این وزارتخانه است.


شنیده ها حاکی از تغییر دو نفر از معاونان وزیر ارتباطات است.

به گزارش ایتنا از فناوران، منابع آگاه اطلاع دادند که وزیر ارتباطات در حال رایزنی برای جایگزین کردن ریاست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و معاونت فناوری و امور بین‌الملل این وزارتخانه است.

براین اساس محمد کرم پور، رییس سازمان تنظیم مقررات و مهدی اخوان بهابادی، قائم مقام وزیر در فناوری و امور بین‌الملل به زودی از مجموعه وزارت ارتباطات جدا خواهند شد.

شنیده‌ها حاکی است که حسین بلندی، رییس پیشین دانشگاه علمی- کاربردی به عنوان جایگزین اخوان بهابادی در معاونت امور بین‌الملل و دکتر شکیب که پیش از این در سازمان فضایی معاون رضا تقی‌پور بود، به عنوان جایگزین محمد کرم پور در ریاست سازمان تنظیم مقررات شانس بیشتری دارند.

محمد کرم پور پس از خصوصی شدن شرکت مخابرات ایران از هیئت مدیره این شرکت جدا و به عنوان معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان رگولاتوری جایگزین محمود خسروی شد.

از مهم‌ترین اتفاقات دوره ریاست کرم پور بر سازمان رگولاتوری می‌توان به ارائه مجوز اپراتور سوم که البته هنوز به بهره‌برداری نرسیده است، اشاره کرد.

مهدی اخوان بهابادی نیز از ابتدای دولت دهم جایگزین کمال محامدپور شد.
وی به سرانجام رساندن شبکه ملی اطلاعات را مهم‌ترین برنامه دوران مدیریت خود می‌دانست که گویا عمر مدیریتش در وزارت ارتباطات به اجرایی شدن این پروژه قد نداد.

چندی پیش نیز سید شمس‌الدین بربرودی، معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی به دلیل بازنشستگی با جدا شدن از مجموعه وزارت ارتباطات به سازمان انرژی اتمی منتقل شد و این پست همچنان در وزارتخانه خالی است.

همچنین پیشتر عبدالله مهدی‌قلی، معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی رگولاتوری که گویا با ریاست این سازمان اختلاف نظرات عمده‌ای داشت، برکنار و پس از آن با حکم وزیر ارتباطات در مجموعه وزارت ارتباطات به عنوان مدیرکل منابع انسانی پشتیبانی و توسعه این وزارتخانه مشغول به کار شد.

کد مطلب: 18243
نام شما
آدرس ايميل شما


امیر رجائی زاده
feedback
United Kingdom
شاید این تغییرات بتونه به ارتباطات و اینترنت ایران یه سر وسامانی بده.
مرتضی
feedback
باش تا صبح دولتت بدمد
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام