۰
plusresetminus
يکشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۰۰
نتايج يك تحقيق نشان مي‌دهد:

پردازش ابري فقط در 7 درصد از شرکت‌های کوچک

ايتنا - شرکت‌ها و سازمان‌هاي کوچک از وجود ابزارهاي مرتبط با پردازش ابري مطلع هستند اما به دليل اين که نحوه استفاده از قابليت‌هاي اين ابزارها را به درستي نمي‌دانند آنها را به کار نمي‌برند.
پردازش ابري فقط در 7 درصد از شرکت‌های کوچک


نتايج يک مطالعه جديد نشان داد،‌ آن دسته از شرکت‌هاي کوچک که فعاليت‌هاي داخلي خود را بر سيستم‌هاي مبتني بر فضاي پردازش ابري(Cloud Computing) متمرکز کرده‌اند به راحتي نمي‌توانند از اين سيستم‌ها استفاده کنند و توانايي به‌کارگيري همه قابليت‌هاي اين سيستم‌ها را ندارند.

به گزارش ایتنا از همكاران سيستم فضاي پردازش ابري که سازمان‌ها را مجبور به برون‌سپاري مي‌کند، اين روزها در شرکت‌ها و سازمان‌ها بسيار مورد توجه قرار مي‌گيرد و طي دو سال گذشته مراکز توليدکننده نرم‌افزار بسيار بر آنها تمرکز کرده‌اند.

در برخي مواقع گفته مي‌شود که ابزارهاي مبتني بر فضاي پردازش ابري براي شرکت‌هاي کوچک و متوسط(SMB) بسيار مناسب هستند و بدون ايجاد تغييرات اساسي در اين مراکز مي‌توانند مزاياي فراواني را براي آنها به همراه آورند.

با اين وجود، بررسي جديد نشان داده است که تنها کمتر از يک‌سوم شرکت‌ها و سازمان‌هاي کوچک از ابزارهاي مبتني بر فضاي پردازش ابري و قابليت‌هاي آن‌ها مطلع هستند.
اين بررسي روي ۱۸۰۰ نفر توسط مرکز Newtek Business Services انجام شد و طي آن سوالاتي درباره مزاياي استفاده از خدمات پردازش ابري پرسيده شد.

با توجه به تبليغات گسترده توليدکنندگان نرم‌افزار در مورد ابزارهاي مرتبط با فضاي پردازش ابري، شرکت‌ها و سازمان‌هاي کوچک از وجود اين ابزارها مطلع هستند. اما به دليل اين که نحوه استفاده از قابليت‌هاي اين ابزارها را به درستي نمي‌دانند آنها را به کار نمي‌برند.

طبق نتايج حاصل از بررسي مرکز Newtek تنها ۷ درصد از سازمان‌هاي کوچک ابزارهاي مبتني بر فضاي پردازش ابري را مورد استفاده قرار مي‌دهند.

يکي از بزرگ‌ترين مشکلاتي که باعث شده از فضاي پردازش ابري استقبال خوبي نشود، فعاليت کم توليدکنندگان نرم‌افزار در اين زمينه و عدم عرضه گسترده‌تر ابزارهاي خود براي شرکت‌ها و سازمان‌هاي کوچک است که کارشناسان بر اين باورند با تمرکز بيشتر بر اين نرم‌افزارها در سال‌هاي آتي شاهد افزايش استفاده از اين قبيل ابزارها در شرکت‌هاي کوچک خواهيم بود.

کد مطلب: 18229
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام