۰
plusresetminus
شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۳۹

باتري جديد لپ‌تاپ‌ با قابليت ذخيره تا 3 سال

ایتنا - شرکت Leyden Energy از تولید نسل جدید باتری‌های لیتیوم-یونی برای لپ‌تاپ‌ها خبر داده که می‌تواند شارژ کامل خود را تا ۳ سال نگه‌دارد.


به گزارش فارس به نقل از پی‌سی‌ورلد، ‌این باتری جدید که با پشتیبانی و ضمانت ۳ ساله وارد بازار می‌شود، نخستین باتری در دنیا محسوب می‌شود که قادر است تا این میزان انرژی را در خود ذخیره کند.

اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی هستید که از لپ‌تاپ استفاده می‌کنید، به خوبی می‌دانید که عمر باتری لپ‌تاپ‌ها به طور میانگین در کمتر از ۳ ساعت به پایان می‌رسد و طی ۱۲ تا ۱۸ ماهی که کاربر از آن استفاده می‌کند، عمر مفید بیشتر باتری‌ها تمام می‌شود و کاربر مجبور به عوض کردن آن است.

تعویض باتری لپ‌تاپ‌ها این روز‌ها به یک مشکل بزرگ تبدیل شده و علاوه بر هزینه و دردسرهایی که برای کاربر به وجود می‌آورد، به عنوان تهدیدی جدی برای محیط زیست نیز محسوب می‌شود.

اما شرکت Leyden Energy باتری جدید خود را به گونه‌ای تولید کرده است که با تمام مدل‌های موجود در بازار متفاوت است و می‌تواند در چرخه‌ای با قابلیت ۱۰۰۰ بار شارژ شدن مورد استفاده قرار گیرد و در میانگین دمای بالا‌تر از معمول نیز مشکلی برای آن پیش نیاید.
کد مطلب: 18216
نام شما
آدرس ايميل شما