۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۱۱

نوكيا مي‌خواهد بخش تلفن شركت‌اش را به مايكروسافت بفروشد!

ایتنا - به احتمال زیاد مایکروسافت عنوان تجاری نوکیا را برای تلفن‌ها حفظ خواهد کرد.
نوكيا مي‌خواهد بخش تلفن شركت‌اش را به مايكروسافت بفروشد!
همکاران سیستم- زمزمهٔ فروش بخش تلفن نوکیا به مایکروسافت آغاز شده و تا آخر امسال به پایان می‌رسد. بر اساس پیش‌بینی‌ها مایکروسافت نام تجاری نوکیا را برای برخی محصولات حفظ می‌کند.

وبلاگ روسی الدار به دلیل دسترسی به نمونه اولیه تلفن‌ها پیش از تمام مردم دنیا، انتشار اطلاعات و اخبار اختصاصی آن و انتشار خبر اتحاد مایکروسافت و نوکیا برای اولین بار روی اینترنت. و البته انتشار خبر عدم استفاده از عنوان OVI توسط نوکیا به شهرت بالایی دست پیدا کرده است.

حال همین وبلاگ خبر گفت‌وگوی شرکت فنلاندی نوکیا با مایکروسافت پیرامون فروش بخش تلفن شرکت را منتشر ساخته است، پس با هیجان و دقت این خبر را دنبال می‌کنیم.

بنابر گزارش این سایت روسی این مذاکرات تا پیش از پایان سال ۲۰۱۱ به فروش منتهی خواهد شد. اگر این اتفاق رخ دهد، این جداسازی نوکیا را از عنوان‌هایی که در طول تاریخ شرکتش عرضه می‌شد، دور می‌‌کند.

عنوان‌هایی مثل نوکیا زیمنس یا ناوتک. این سایت اعتقاد دارد که به احتمال زیاد مایکروسافت عنوان تجاری نوکیا را برای تلفن‌ها حفظ خواهد کرد.

هنگامی که خبر استفاده نوکیا از ویندوز فون منتشر شد، بسیاری از تحلیلگران بدبینانه پایان نوکیا را پیش‌بینی کرده بودند. آیا این شایعات رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت؟
کد مطلب: 18103
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام