۰
plusresetminus
شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۱۵

استفاده 10 درصدی از بانکداری همراه در انگلیس

ایتنا - در طول ۱۲ ماه گذشته استفاده از فن‌آوري تلفن همراه براي انجام امور بانكي آنلاين در انگلیس بيش از دو برابر شده است.
براساس تازه‌ترين گزارش، استفاده از تلفن همراه براي انجام امور بانكي آنلاين و پرداخت قبوض در انگليس افزايش چشم گيري داشته است.

به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاری دانشجویان، شركت تحقيقاتي TNS در تازه‌ترين گزارش خود درباره استفاده از تلفن‌هاي همراه در انگليس اعلام كرد: در طول ۱۲ ماه گذشته استفاده از فن‌آوري تلفن همراه براي انجام امور بانكي آنلاين بيش از دو برابر شده است و در حال حاضر از ۱۰ انگليسي يك نفر از طريق تلفن همراه قبوض خود را پرداخت مي‌كنند.

در اين گزارش هم‌چنين آمده است: از هر ۵ انگليسي، يك نفر از تلفن همراه براي انتقال وجه و چك كردن حساب خود استفاده مي‌كند و يكي از دلايل افزايش استفاده از تلفن همراه براي انجام امور بانكي، پيشرفت فن‌آوري تلفن هوشمند است.

يكي از مديران اين شركت اظهار كرد: در طول ۱۲ ماه گذشته به خاطر امكانات سيستم عامل اندرويد، رقابت در ميان توليدكنندگان تلفن هوشمند افزايش يافته و همين امر باعث كاهش قيمت‌ها و افزايش امكانات اين محصولات شده است و اين بدين معناست كه افراد بيش‌تري قادر به استفاده از تلفن‌هاي خود به عنوان ابزار پرداختي شده‌اند.
کد مطلب: 18041
نام شما
آدرس ايميل شما