۳
۰
plusresetminus
دوشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۴۴

امکانات منحصر به فرد E7

ایتنا - نوکیا E۷ طراحی ارگونومیک دارد و به راحتی در دست جای می‌گیرد.
امکانات منحصر به فرد E7
نوکیا E۷ (که به تازگی به‌طور رسمی وارد بازار ایران شده است) از امکاناتی منحصر به فرد نظیر صفحه‌نمایش ۴ اینچ شیشه‌ای ضدخش ClearBlack AMOLED برخوردار است و باکیفیت‌ترین و بزرگترین صفحه‌نمایش را در میان دیگر گوشی‌های نوکیا دارد.

به گزارش ایتنا‌، چنین ویژگی‌هایی در صفحه‌نمایش باعث می‌شود رنگ‌ها زنده‌تر به نظر برسند و حتی در برابر تابش مستقیم نور خورشید هم به راحتی بتوان منوها و تصاویر را مشاهده کرد.

علاوه بر اینها، صفحه‌نمایش لمسی اریب نیز زاویه مطلوبی دارد که مشاهده را راحت‌تر می‌کند. اما فقط صفحه‌نمایش نیست که باعث متفاوت بودن این گوشی می‌شود؛ صفحه‌کلید QWERTY کشویی که به پهلو باز می‌شود نیز سهم عمده‌ای در متفاوت بودن این گوشی دارد.

با وجود برخورداری از صفحه‌کلید کامل، نوکیا E۷ ضخامت چندانی ندارد و تایپ کردن با این صفحه‌کلید باریک بسیار سریع و راحت است.

نوکیا E۷ طراحی ارگونومیک دارد و به راحتی در دست جای می‌گیرد.

در ساخت این گوشی از بهترین مواد استفاده شده و بدنه آن را آلومینیوم یونیزه پوشانده است. بنابراین، کیفیت ساخت آن طوری است که بدنه و حتی صفحه‌نمایش آن ضدخش است.

اما فناوری جدیدی که در نوکیا E۷ به کار رفته، فناوری فوکوس کامل در دوربین ۸ مگاپیکسلی‌اش است.
این دوربین نسبت به دوربین‌هایی که فوکوس اتوماتیک یا ثابت دارند مزایای بیشتری دارد. مثلا:
• کاربران می‌توانند بدون درنظر گرفتن شرایط نور و موقعیت سوژه به سادگی تصویر اشیایی که در فاصله ۵۰ سانتی‌متر تا بی‌نهایت قرار دارند ثبت کنند؛ و دیگر لازم نیست نگران خارج شدن از فوکوس باشند.
• سرعت ثبت تصاویر بالاست و در عملکرد فوکوس کامل کندی مشاهده نمی‌شود. با وجود اینکه نوکیا N۸ سریع‌ترین فوکوس خودکار را در میان موبایل‌ها دارد اما باز هم نسبت به سرعتی که نوکیا E۷ دارد، کمی با تاخیر عمل می‌کند.
• هر چیزی از فاصله ۵۰ سانتی‌متری تا بی‌نهایت که توسط دوربین می‌بینید، در فوکوس کامل نمایان می‌شوند. نام فوکوس کامل هم به همین خاطر است. دوربین‌های قبلی از عمق میدان کمتری نسبت به دوربین‌هایی که فوکوس کامل دارند برخوردارند.
• ماژول‌های باریک‌تر در دوربین‌ها منجر به طراحی محصولات باریک‌تر می‌شوند.
دو اصل مهم در دوربین‌های فوکوس کامل نوکیا وجود دارد؛ اول اینکه طراحی لنز آنها خیلی پیچیده است.دوم اینکه پردازش تصویر و رنگ‌ها در آن واقعا حیرت‌انگیز است.
نظیر چنین فوکوسی را در مدل‌های C۷ و C۶-۰۱ نوکیا هم می‌توانیم ببینیم.
کد مطلب: 17850
نام شما
آدرس ايميل شما


منصور
feedback
ولي اين گوشي اي که شما داريد نشون ميدين e7 نيست بلکه n8 هستش و قيمتش حدود 600000 تومانه و الان يکسالي هست که تو بازاره
amin
feedback
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز این e7 درسته که خیلی شبیه n8 ولی با هم فرق دارن فرقشونم اینه که n8 کشویی نداره.پس این همون e7 .
مریم
feedback
اگه چشماتونو خوب باز کنید میبینید که این کشویی پس n8 نیست مسلماً
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام