۰
plusresetminus
شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۲۳
توسط مدير عامل نوكيا اعلام شد

جزئيات همكاري نوكيا و مايكروسافت

ايتنا - نوکیا و مایکروسافت فروشگاه مجازی جدیدی با نام برند نوکیا ایجاد می‌کنند که ترکیبی از فروشگاه مجازی Windows Marketplace و امکان پرداخت آسان از طریق اپراتور به وسیله نوکیا است.
استفان الوپ از مديران پيشين مايكروسافت كه مدتي پيش به عنوان مدير عامل نوكيا انتخاب شد، و بلافاصله اتحاد استراتژيك اين دو غول بزرگ جهاني شكل گرفت.
استفان الوپ از مديران پيشين مايكروسافت كه مدتي پيش به عنوان مدير عامل نوكيا انتخاب شد، و بلافاصله اتحاد استراتژيك اين دو غول بزرگ جهاني شكل گرفت.

استفان الوپ اعلام کرد نوکیا از تولید استراتژی به مرحله عملی کردن استراتژی رسید.

به گزارش ایتنا از دفتر نوكيا در ايران، نوکیا و مایکروسافت با امضای یک توافقنامه قطعی مبنی بر همکاری استراتژیک تصمیم دارند گوشی‌ها هوشمند نوکیا با سیستم‌عامل ویندوزفون بسازند.

استفان الوپ جزییاتی در مورد این پیشنهادات جدیدی شرح داد:

• نوکیا خدمات نقشه و مکان‌محور را برای اکوسیستم ویندوزفون با Ovi Maps که تجربه‌ای موفق بوده است ایجاد خواهد کرد.

• نوکیا و مایکروسافت فروشگاه مجازی جدیدی با نام برند نوکیا ایجاد می‌کنند که ترکیبی از فروشگاه مجازی Windows Marketplace و امکان پرداخت آسان از طریق اپراتور به وسیله نوکیا است. این روش پرداخت هم اکنون برای ۱۱۲ اپراتور در ۳۶ بازار وجود دارد.

• برای جذاب‌تر کردن برنامه‌نویسی برای ویندوزفون، هزینه عضویت که معمولا ۹۹ دلار است، در سال اول برای تمام برنامه‌نویسان نوکیا درنظر گرفته نمی‌شود.

• استفان الوپ در مورد معامله ویندوزفون گفت در ازای ارزشی که نوکیا در این معامله ایجاد می‌کند، نوکیا تا ۵ سال آینده در مجموع میلیاردها دلار از مایکروسافت درآمد کسب می‌کند.

به گزارش ایتنا استفان الوپ همچنين افزود: نوکیا در نجات دادن گوشی‌های هوشمند سیمبین تمرکز ویژه دارد. در سه ماه گذشته، نوکیا گوشی‌های E6 و X7 را معرفی کرد و به همراه آن از نرم‌افزار Symbian Anna به عنوان بخشی از الگوی ارتقا نرم‌افزاری مداوم پرده‌برداری کرد.

وی در ادامه گفت: گوشی‌های سری C بخش قدرتمندی از تجارت را شکل داده‌اند. نوکیا تاکنون بیش از ۸ میلیون C3 و X2-01 صادر کرده است. همچنین گوشی نوکیا C2 دو سیم‌کارته در سه ماه دوم وارد بازار می‌شود. تا پایان سال نیز گوشی‌های دوسیم‌کارته بیشتری معرفی خواهند شد.
آینده نسل آتی گوشی‌های نوکیا کاملا ملموس است. ما در این بخش در حال پیشرفت هستیم و این رشته از تحولات بخشی از اختلالات ایجاد شده در بازار آتی ما را مشخص می‌کنند.

کد مطلب: 17818
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام