۰
plusresetminus
شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۲۰

كسپرسكي حضور خود را در خاورميانه و شمال آفريقا تقويت مي‌كند

ایتنا - آزمايشگاه كسپرسكي در جهت اجراي استراتژي رشد ۲۰۱۱ خود، از انتخاب دو ‌‌‌همكار جدید با هدف تقويت حضور خود در حوزه EMEA (خاورميانه و شمال آفريقا)، خبر داد.
كسپرسكي حضور خود را در خاورميانه و شمال آفريقا تقويت مي‌كند


به گزارش ایتنا به نقل از موسسه دیده بان آی تی،شركت FDC International (يكي از بزرگ‌ترين شركت‌هاي توزيع حوزه IT در منطقه) و SOFTEC Distribution (موسسه تجاري Krayam كه در زمينه‌هاي توزيع و باز انتشار نرم‌افزارهاي ارزش افزوده فعاليت دارد) همکاران تجاری جدید کسپرسکی هستند.

بر اساس این گزارش، موافقت‌نامه FDC شامل توسعه بازار كسپرسكي در آفريقاي شمالي، از طريق گسترش نام محصول و بزرگ‌تر كردن حوزه مشتريانش مي‌شود. در خصوص SOFTEC نيز تمركز بر توسعه بازار خرده‌فروشي نرم‌افزار در منطقه است.

تارك كازباري، مدير منطقه خاورميانه كسپرسكي مي‌گويد:«در لابراتوار كسپرسكي ما همواره به دنبال شركايي هستيم كه بتوانند توقعات و دستورالعمل‌هاي ما برا برآورده سازند. ما شریكانمان را كه كليد ارائه محصولات كسپرسكي در منطقه هستند، با دقت گزينش مي‌كنيم. اکنون در حال ايجاد يكپارچگي تجاري ميان شركاي خود هستيم و هدفمان کسب درآمدهاي بيشتر هم براي شرکا و هم مشتريانمان است. اين همكاري‌هاي اخير با FDC International و SOFTEC Distribution به ما كمك خواهد كرد تا منبع و درآمدهاي جديدي كشف كنيم و كسب و كار خود را گسترش دهيم.»

در اشاره به اين همكاري، ياسر كرايم، مديرعامل SOFTEC مي‌گويد:«مأموريت‌ ما فراهم آوردن بالاترين كيفيت خدمات و راه‌حل‌هاي مقرون به صرفه براي تضمين موفقيت مشتريانمان است. داشتن كسپرسكي، يكي از شركت‌هاي پيشرو امنيت IT، امری بزرگ براي ماست و اطمينان داريم كه منجر به نتايج برجسته‌اي خواهد شد.»

همچنين، ماريسا سيف، مدير اجرايي FDC International تصريح مي‌كند:« در صنعت ICT نگاه متقابل امروزه به شيوه نخست بدل شده است. اين همان چيزي است كه باعث مي‌شود احساس كنيم جزئي از خانواده لابراتوار كسپرسكي شده‌ايم. ارتباط ما با يك چنين شركت با كلاس جهاني نقشي بزرگ در دستيابي به اين موقعيت، تا هنگامي كه بهترين خدمات، راه‌حل‌ها و پشتيباني را براي مشتريانمان به ارمغان آورد، ايفا مي‌كند»

بر اساس این توافقنامه ها، شرکت FDC كشورهاي مصر، سودان، ليبي، سومالي، جيبوتي، ارتيره، اتيوپي و موريتاني را پوشش خواهد داد و SOFTEC قسمت شرقي شامل لبنان، سوريه، فلسطين، اردن و عراق را تحت پوشش خواهد داشت.

شركاي كسپرسكي در سرتاسر جهان حضوري منطقه‌اي را تضمين مي‌كنند؛ به نحوي كه مشتريان دسترسي مستقيم به آخرين فناوري‌ها را داشته باشند و از تخصص كسپرسكي بهره‌مند شوند.

شبكه گسترده شركا به كاربران امكان مشاوره با متخصصان آموزش ديده و بهره‌وري از مزاياي خدمات افزوده را مي‌دهد.
کد مطلب: 17809
نام شما
آدرس ايميل شما