۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۴۹

عرضه اولین مادربردهای AM3+ توسط گیگابایت

ایتنا - پس از عرضه پر صر و صدا و البته پرحاشیه سوکت جدید اینتل یعنی Sandy Bridge، اکنون شرکت AMD نیز سوکت جدید خود را در اختیار سازندگان مادربرد قرار داده است.
عرضه اولین مادربردهای AM3+ توسط گیگابایت

با در نظر گرفتن مشکلاتی که برای چیپ‌ست‌های "پل شنی" اینتل به وجود آمد، به نوعی تاخیر در عرضه چیپ ست‌های AMD نادیده گرفته شده است.

به گزارش ایتنا، شرکت گیگابایت اولین سازنده مادربرد است که مادربردهایی با قابلیت پشتیبانی از پردازنده‌های نسل آیندی AMD را تولید کرده است.

این مادربردها که با نام "سوکت مشکی" (یا همان Black Socket) شناخته می‌شوند بر پایه چیپ ست AMD ۷۰۰ / ۸۰۰ ساخته شده‌اند و در شانزده مدل متنوع به بازار عرضه خواهند شد.

شرکت گیگابایت قبلاً در نمایشگاه CeBIT ۲۰۱۱ از این مادربردها پرده‌برداری کرده بود.

این مادربرد‌ها از نسل آینده پردازنده‌های ۳۲ نانومتری AM۳+ پشتیبانی می‌کنند و بر اساس مادربردهای نسل کنونی سری‌های AMD ۷۰۰/۸۰۰ ساخته شده‌اند.


برای اینکه کاربران بتوانند از کارایی بهبود یافته مادربردهای در آستانه انتشار AM۳+ استفاده‌ کنند، شرکت گیگابایت تمام مادربردهای سری AM۳+ CPU Ready خود را به یک سوکت مشکی رنگ مجهز کرده است.

به این وسیله محصولات جدید به آسانی قابل تمییز هستند.

علاوه بر این، سری "سوکت مشکی" گیگابایت به صورت کامل با نسل کنونی از پردازنده‌های با سوکت AM۳ سازگاری دارد، تا فرایند ارتقا دادن سیستم به پردازنده‌های AM۳+ سریع و آسان شود.
کد مطلب: 17748
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام