۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۴

نوآوری‌های مدیر جدید گوگل

ایتنا – سازماندهی مدیریتی آقای پیج نشان‌دهنده اولویت‌های کاری وی است.
نوآوری‌های مدیر جدید گوگل
از زمانی که آقای لری پیج، به عنوان مدیر عامل گوگل زمام این شرکت را به دست گرفته چند روزی بیش نمی‌گذرد ولی گوگل در همین مدت کوتاه، تغییرات مدیریتی عمده‌ای به خود دیده است.

بر این اساس به نظر می‌رسد آقای پیج ۳۸ ساله اهداف زیادی برای رشد و ترقی گوگل در سر می‌پروراند و با دست پر به میدان آمده است.

به گزارش ایتنا به نقل از رویترز، آقای پیج بر چند محصول و حوزه کاری کلیدی گوگل یعنی شبکه‌های اجتماعی، تلفن همراه، جست‌وجوی اینترنتی و نیز بالا بردن سطح رقابت‌ها با توییتر و اپل تمرکز کرده است.

آقای پیج که از چهارم آوریل (۱۵ فروردین) رسماً بر کرسی اریک اشمیت تکیه زده است، با حذف لایه‌ها و واسطه‌های مدیریتی، مدیران برخی بخش‌ها را تحت نظارت مستقیم خود درآورده است.

به گزارش ایتنا، رویترز این موضوع را به نقل از منابع آگاه گزارش کرده است.

بر این اساس ویک گاندوترا (Vic Gundotra) مدیر شبکه اجتماعی گوگل، اندی روبین (Andy Rubin) سرپرست تیم آندروید، ساندر پیچای (Andy Rubin) معاون ارشد مدیریت تیم کروم و سالار کمانگر (Salar Kamangar) مدیر عامل یوتیوب گزارش‌های خود را مستقیماً به لری پیج تحویل می‌دهند.

آلن یوستیس (Alan Eustace) معاون ارشد مدیر بخش تحقیقاتی گوگل و سوزان وجکیکی (Susan Wojcicki) مدیر تبلیغاتی این شرکت نیز همین گونه عمل خواهند کرد.

به گزارش ایتنا سازماندهی مدیریتی آقای پیج نشان‌دهنده اولویت‌های کاری وی است.

در حال حاضر که گجت‌های موبایلی و شبکه‌های اجتماعی نحوه استفاده کاربران از اینترنت را متحول ساخته است، اهمیت این چینش‌ها بیشتر نمایان می‌گردد.

به نظر می‌رسد آقای پیج قصد دارد ساختار مدیریت «افقی» گوگل را که در آن، تصمیم‌گیری‌ها باید از سوی چند کانال مختلف تایید شود، متحول ساخته و آن را کوچک نماید.
کد مطلب: 17618
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه مدیران ایرانی
مخصوصا مدیران بخش محترم دولتی!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام